✩Anahel✩✩Anahel✩، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
🌈му ωєвℓσg🌈🌈му ωєвℓσg🌈، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

░▒▓█آناهل فـرشتـہ خدا █▓▒░

🌻✨

بابا دوستت داریم ..... از طرف ...... آناهل و مامان

1391/2/19 9:44
1,098 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته نازنینم. دیدی مامان ، من مییییییییییدونستم بابا عزیزی فقط یه بابای نمونه نیست . امسال بعد از چندین سال بالاخره بابا ( به اصرار همکارانش) فرم معلم نمونه رو پر میکنه و بله .... معلم نمونه میشه . اونم با یه فاصله امتیازی خیلی زیاد از بقیه . معلومه که سالهای قبل هم این شایستگی رو داشته . اما به احترام بقیه معلم هایی که سابقه بیشتری داشتند فرم پر نمیکرد و متاسفانه اونا هم موفق نمیشدند. 

                               

من و تو هم یه هدیه شریکی خریدیم که شما زحمتش رو کشیدی و به بابا دادی در حالی که میگفتی :

بابا دوستت دارم ، روزت مبارک . 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهام مامان رامیلا
15 اردیبهشت 91 23:56
سلام و صد سلام به زهره عزیزم مبارک باشه به به همسر مهربونتون هم که نمونه است ماشالله وای که این عکسای آناهل چقدر قشنگن واقعا لذت بردم زهره جان ببوسش


ممنون عزیزم .
مسافران آسمانی
20 اردیبهشت 91 10:33
به آقای همسر تبریک میگم و براشون شادی ، سلامتی و توفیق روزافزون از ایزد یکتا مسئلت دارم... خدا همه معلمین عزیز رو نگه دارن...
فهیمه مامان پرهام
24 اردیبهشت 91 6:48
شرمنده م که من از آپ تون بی خبر مونده بودم و زودتر نیومدم تا تبریک بگم


دشمنت عزیزم . ممنون.
مامان پریاگلی
1 خرداد 91 6:50
تبریک صمیمانه ی ما رو هم پزیرا باشین انشاالله که در نمام مراحل زندگی موفق و مؤید باشن ،
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
14 تیر 91 1:33
یه بار گفتم بازم میگم:همیشه نمونه بوده و هستی عمو جونم.