✩Anahel✩✩Anahel✩، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
🌈му ωєвℓσg🌈🌈му ωєвℓσg🌈، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

░▒▓█آناهل فـرشتـہ خدا █▓▒░

🌻✨

795 هزار بار شکر!

1390/10/11 3:17
586 بازدید
اشتراک گذاری

مامان خوبم .....

 ٧٩٥ شب کنار هم خوابیدیم . نگاه کردن به تو عبادتم بود و بوسه زدن به دست کوچولوت که وسط دستهام قایمش میکردم ، مسکّن همه خستگی ها و دغدغه های روزانه ام . 

تااااااااااااااا  مهر امسال .

دیشب بابا خیلییییییی دلش کشیده بود  بیای پیشمون بخوابی ؛ بهت گفت : بابا میخوای امشب بیای مهمونمون بشی؟

بلافاصله گفتی : نه ، نمیخوام !!www.smilehaa.org               

نمیدونی چقدر بابا ذوقت رو کرد . طاقت نیاوردو اومد مثل همیشه بغلت کرد و گفت حالا دیگه نمیای، ها ، میکشمت.....

                                         www.smilehaa.orgwww.smilehaa.org

   خدا روشکر که برنامه خوابت هم منظم شده. حالا شب ها زودتر به رختخواب میری و صبح ها هم بین هفت - هفت و نیم بیداری . بعداز ظهر هم شیرین 2ساعت میخوابی . 

                                                  www.smilehaa.org

 امروز صبح . موقع صبحانه خوردن اولین لقمه رو که بهت دادم ، گفتی :

اینجوری نگو ناراحت میشم !www.smilehaa.org 

 یه لحظه شکه شدم هر چی هم میگفتم چه جوری دخترم ، مگه من چی گفتم ؛ جوابی نمیدادی . بعد حافظه ام ، که انگار بعد از خودم بیدار شدهwww.smilehaa.org

، یه تکونی بهم داد و ....  با همه وجود عذر خواهی کردم و تو هم مرتب میگفتی

خواهش میکنم .. خواهش میکنم www.smilehaa.org.

فهمیدم که تو رو صدا کردم دخترم .آخه تو که دخترم نیستی. تو مامان منی.   

یه مامان که شب قبل کلی دخترش رو با ناز و قصه های قشنگ خواب میکنه ، معلومه صبح بیدار شه ببینه دختره  ادعای مامان بودن میکنه ، حالش گرفته میشه دیگه .

     

            

پسندها (1)

نظرات (8)

خاله تیبا
11 دی 90 8:49
الهی قربون مامان بودنت برم من.
مامان ماهان
11 دی 90 12:34
ای جوووووووووووووووووونم به این دخمل ناز و مهربون و مامان کوچولو
مامان علی
11 دی 90 15:45
الهی فدات بشم مامانیه خوشگل چقدم قشنگژست مادرانه به خودش گرفته خیلی دوسش دارم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
11 دی 90 17:45
چقدر مامانی.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
11 دی 90 17:46
795 روزگی مبارک


چی؟
ندا
12 دی 90 23:27
من فدای این مامان کوچولوی با احساس ...
عاشق باران
22 دی 90 23:31
مامان امیرعلی
24 دی 90 17:12
ای جان چه بانمک