✩Anahel✩✩Anahel✩، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
🌈му ωєвℓσg🌈🌈му ωєвℓσg🌈، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

░▒▓█آناهل فـرشتـہ خدا █▓▒░

🌻✨

کاسه چشمم سرایت

1390/10/11 4:07
1,107 بازدید
اشتراک گذاری

هر چند هوا سرد شده، اما شال و کلاه کردن و رفتن تو دل این سرما یه لذتی داره که من و تو نمیتونیم ازش بگذریم . هر روز دلت میکشه بیرون یه دور بزنی که اغلب با مادر بزرگ میری . هفته پیش وقتی برگشتی گفتی یه چیزی تو پامه . نذاشتی دقیق نگاه کنم گفتی نه نبود . وقتی بابایی اومد دوباره نشستی و پاهات رو بالا آوردی داشتی خودت بررسی میکردی که بابا هم کمکت کرد و گفت آره یه خار توی پاشه . چون چند ساعت گذشته بود دور و برش یه هاله قرمز گرفته بود که معلوم بود درد زیادی هم داره . تو رو توی بغلم خوابوندم و یه کم برات توضیح دادم . بابا هم با یه سوزن که کاملا ضدعفونیش کرده بود شروع کرد . من بمیرم که چقدر درد کشیدی و گریه کردی . بابا گفت خار شتری بوده یعنی خاری که وقتی توی پا مینشینه کاملا خرد میشه و درآوردن همه تکه هاش خیلی سخته اما اگه یه کوچولوش هم بمونه بعدا اذیت میکنه چون کاملا سمی ه. خدا رو شکر پنج دقیقه بعدش راحت میدویدی . از عصر همون روز تا الان که حدود پنج روز میگذره ، دقیقا هر روز ، یک یا دو بار یادت میافته ،  با خوشحالی بهم میگی

 مامان نیگا میتونم راه برم ، بابا خار پامو درآورده ها 

و پات رو بالا میاری و میگی بیا بیا نیگا کن .

 

عزیزم کاسه چشمم سرایت             میون هر دوچشمم جای پایت

ازو ترسم که غافل پا نهی باز           بشینه خار مژگونم به پایت

        

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله تیبا
11 دی 90 8:53
خاله بمیره و نبینه خار به پاهات نشسته.الهی من قربون اون صبرت برم عسلم.
راستی زهره تو ساعت 4 صبح خواب نداری؟


بگو یک و نیم . ثبت نهاییش 4بوده.
مامان ارميا
11 دی 90 12:18
نازي گلم.اشكال نداره.
مامان ماهان
11 دی 90 12:31
الهی بمیرم خیلی دردت اومد فداااااااااااااااااای تو
الهام مامان رامیلا
11 دی 90 14:17
ای جانم عزیزم چرا اینطوری شدی زهره جان تو رو خدا مواظبش باش اسفند دود کن براش بچه مون خوشگل چشمش میکنن دیگه اون خار میره تو پاش الهی دیگه هیچ وقت هیچی نشه زهره جان مرسی که به ما سر می زنی دوست دارم خودرامیلا هم نسبت به این آهننگ یه واکنش دیگه داره
مامان گیسو
11 دی 90 14:27
آخی نازی دست بابا درد نکنه خصوصی داری
مامان علی
11 دی 90 15:48
الهی که دیگه هیچوقت هیچ خاری به پات نشینه برگ گلم.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
11 دی 90 17:48
اگه خاره رو دیدم نوک دمشو میچینم.
ندا
12 دی 90 23:32
الهی ای خار بد جنس!!!!
فهیمه مامان پرهام
15 دی 90 10:02
آخی دلم یه حالی شد براش
لطفا"فیلتر نفرمایید
15 دی 90 16:09
سلام زهره خانم خوبید؟؟
آناهل جان خوبن؟
چقدر رسمی شدم
اوخ گفتید خار...بچه که بودم چقد درد خار رو چشیدم و چه شبای که از دردش تا صبح به خودم نپیچیدم.
آخه از درد سوزن بیشتر میترسیدم
خدا رو شکر که آنی جوون خوبه خوب شدن


سفر به سلامت!


لطفا"فیلتر نفرمایید
18 دی 90 15:34
چرا چند روزه وبتون واسه من باز نمیشه؟؟