✩Anahel✩✩Anahel✩، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
🌈му ωєвℓσg🌈🌈му ωєвℓσg🌈، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

░▒▓█آناهل فـرشتـہ خدا █▓▒░

🌻✨

دختری دارم شاه نداره

1391/1/25 17:08
1,711 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز نازم ، فقط محبت و گذشت و بزرگواری های تو بود که منو ساعت 3صبح بیدار کرد و به اینجا کشوند. اغلب، صبح ها که از خونه میرم تو خوابی، و وقتی برمیگردم اول به دستهام نگاه میکنی و میگی مامان برام چی چی خریدی؟ هر روز بهت زنگ میزنم و میپرسم که چی میخوای . و مجموعه خواستنی های تو اینهاست : بادکنک ، کتاب ، لواشک . و همیشه تاکید میکنی که مامان پولشو بدی ها.  فدای دنیای کوچک تو .

اما دنیای بزرگ تو توی قلبته . تو خیلی خوب میدونی که اینا همش بهونه است، این که من به بهونه خرید برای تو از خونه میرم ؛ اما اصلا به روی خودت نمیاری.  دو روز پیش صبح  وقتی خواستم برم از خواب بیدار شدی . وقتی دیدی من لباس پوشیدم ، بغض کردی و گفتی مامان دوسِت دارم ، نرو . و من همه چی رو گذاشتم و موندم . تا ساعت 11ونیم نتونستم رضایت شما رو جلب کنم . حتی قول پازل خریدن و کیک تولد و ... چاره نکرد . تا اینکه یه دفعه مادر بزرگ خمیر بازی ات رو پیدا کرد و آورد . تو عاااااااشق خمیر بازی هستی. به محض دیدن اونا گفتی مامان تو برو ، من و ننه بزرگ خمیر بازی میکنیم.

وقتی داشتم میرفتم از پشت پنجره نگاه کردم و دیدم حسابی مشغول شدی . آخه تو دیگه فهمیدی که قول خمیر بازی خریدن با خود خمیر بازی خییییییییلی فرق داره . هر چند سعی کردم بدقولی نکنم .

آره قشنگ نازم . دختر مهربونم . این پست تقدیم به همه بزرگواریهای تو . چند هفته پیش وقتی میخواستم باهات خدا حافظی کنم خیلی آروم گفتی خدافظ ، دست خدا . منم معطل نکردم و راه افتادم اما دلم برات تنگ شد و سریع برگشتم تا از پنجره نگات کنم، دیدم نشستی و بغض کردی و هیچی نمیگی . منم به این بهونه که دستکشم رو یادم رفته ببرم برگشتم . 

اما مادر بزرگ میگه روزایی که تو خوابی و ما میریم ، وقتی بیدار میشی بلافاصله میری سراغ اسباب بازی هات و بازی رو شروع میکنی . خدا رو شکر .

دیروز داشتم شعر دختری دارم شاه نداره رو میخوندم . وقتی تموم شد گفتی مامان دوباره بخون . سه چهار بار دیگه برات خوندمش . مخصوصا وقتی معنی اش رو برات گفتم کلی کیف کردی . شب که شد کنار بابا نشسته بودیم که من طبق معمول زیر لب داشتم شعر میخوندم :

دختری دارم؛  یه دفعه تو گفتی : شاه نداره . منم ادامه دادم ببینم تا کجا حفظت شده

صورتی داره                                 ماه نداره

به کس کسونش                          نمیدم

به همه کسونش                           نمیدم

به کسی میدم                             که کس باشه

پیرهن تنش                                 اطلس باشه

شاه اومد                                    با لشکرش

شاهزاه هاش                             شازداااااااااااش  دور و برش

آیا بدم                                       نه نده

آیا ندم                                      نه ندهههههههههه

نه نمیدم .         و اونوقت دوتایی بغلت کردیم و بوسه بارون.

این سه چهار روز هم که مادر اومد پیشت موند و کلی حال و هوات عوض شد . دیگه کسی رو تحویل نمیگرفتی . 

و چه برفی زد . اونقدر رفتیم سپیدان که بالاخره برفا خودشون اومدن خونمون . حیف شد که من خونه نبودم . اما دست بابا درد نکنه که عکسهای قشنگی کرفت .

       

       اینم عکس برفایی که به خونمون اومده بودن؛ قبل از آب شدنشون .

      

بقیه  عکسها اینجاست

http://www.98fun.com/group/group%2098fun_files/groups.gif

            

       

 

اینم عکسای قشنگی که عمو زحمتش رو کشیده و من آماده و راحت استفاده کردم .

 

       

        

        

        

        

        

                                                      اینم آب شدن برفا

                    

        

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

عمو سامان
9 اسفند 90 9:57
به به واقعا عجب برفی زد من که انقدر تو این برفا رفتمو اومدم و بازی کردم که حسابی صورتم سوخته هرکی میبینه میگه چرا صورتت ایجور شده حیف انا جون خواب بودی و گرنه میخواستم ببرمت تو برفا به هم توپی بزنیم
خاله تیبا
9 اسفند 90 10:29
خاله فداااااااااااااااااااااااااات
بابایی ماهان عشق ماشین
9 اسفند 90 11:26
با سلام دست مادر بزرگش درد نکنه که دختر دایی ما را تنها نگذاشته واقعاًتصویر قشنگی است زمستان با همه سردیش این زیباییها را هم داره
عمو سامان
10 اسفند 90 15:56
ایول عکسایی که گرفتیم چقدر خوشکل شده!! از عزیزان با سابقه بیماریه قلبی خواهشمند است از دیدن عکسها جدا خود داری به عمل آورند!!
ناهید مامان اروین
12 اسفند 90 14:49
سلام....امیدوارم سال خوبی داشته باشید به همراه کوچولوی نازتون...با اخرین پست به روزم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
15 اسفند 90 15:27
سلام.واقعا توصیه های عمو سامان رو جدی بگیرین. عکسها ناب ناب هستن.
مامان ماهان
17 اسفند 90 8:58
سلاااااااااااااام دوست جونم چه عکسهای خوشگلی من از دیدنشون خیلی لذت بردم آناهل جونم چقدر قشنگ میخونی عزیزم آفرین دست مامان بزرگ هم درد نکنه که از شما مراقبت کرده خدا حفظش کنه بووووووووووووس
مامان ارمیا
17 اسفند 90 11:41
واقعا عکس های قشنگی بود. لذت بردم. پیشاپیش عیدتون هم مبارک.
نانی
17 اسفند 90 21:46
با عکسهای آتلیه مانی آپم
عاشق باران
19 اسفند 90 11:07
خوش بحالتون دلم برای برف تنگ شده... من برف میخواااااام وقتی برف میاد و بعد اینجوری آب میشه بوی بهار میاد...
امیرمسعود
22 اسفند 90 8:32
یادم به وقتی افتاد که صبح تو ماشین که امیرمسعودو می خوام بدم به رضا ... عکسا خیلی خوشگله مخصوصاً عکسایی که خودت گرفتی
پارمیدا
24 اسفند 90 17:38
عکساتون مثل دخترتون قشنگه.خیلی دوست داشتم تو اون روز برفی شیراز باشم
مامان طاها
26 اسفند 90 23:10
واقعا عکسهای قشنگی بود خوشا بحالتون که برف بازی کردین حسابی ما که امسال برفی نصیبمون نشد
بارازسلام
28 اسفند 90 23:26
سلام ای آنکه به تدبیر تو گردد ایام ای دیده ودل از تو دگرگون مدام وی آنکگه به دست توست احوال جهان حکمی فرما که گرددایام به کام عیدتان مبارک دوست عزیزم
دایی وحید
29 اسفند 90 12:56
سلام دایی جون.ای من قربونت برم که از دیروز تا حالا چند بار زنگ زدم حوصله حرف زدن نداشتی.چیگگره منی.
الهام مامان رامیلا
29 اسفند 90 13:32
_________@@@@@@ _________@________@________@@@@@@ ________@___________@_____@_________@ ________@_____________@@@__________@ _________@___________________________@ __________@_______@@@@@___________@ ___@@@@@@____@@@@@@@_________@ __@_____________@@@@@@@_________@ _@_____________@@@@@@@@_______@ _@_____________@@@@@@@@_____@ _@_____________@@@@@@@______@ ___@____________@@@@@_________@ _____@@@@@_______________________@ _________@@_________________________@ _________@___________@@___________@ __________@________@@__@@@@@@@ ___________@_____@@ ____________@@@@_@ ____________________@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ _______________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ _____________________@ ____________________@ هر سال شروع قصه ایست قصه ات بی غصه باد
مادر سامان
29 اسفند 90 20:19
. دلت شاد و لبت خندان بماند برایت عمرجاویدان بماند خدارا میدهم سوگند برعشق هرآن خواهی برایت آن بماند بپایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند تنت سالم سرایت سبز باشد برایت زندگی آسان بماند تمام فصل سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان بماند . . .
كاكل زري يا ناز پري
11 فروردین 91 21:48
آخييييييييييي آناهلم جه قشنك خودشو برامامان لوس ميكنه عزيزم چه عكس هي نازي خودت خيلي ملوس افتادي جقده بررررررررررررف عكس طبيعتتون هم بي نظيره
مامان سونیا
19 فروردین 91 16:45
چه عکسای خوشگلی ماشاالله به این خوشگل خانم