✩Anahel✩✩Anahel✩، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
🌈му ωєвℓσg🌈🌈му ωєвℓσg🌈، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

░▒▓█آناهل فـرشتـہ خدا █▓▒░

🌻✨

و من چه خوشبختم

1391/2/24 11:16
1,156 بازدید
اشتراک گذاری

       

امروز صبح با کشیدن این نقاشی که به قول خودت چشم و ابروی منه، منو تا عرش بردی . قربون اون همه ذوق و هنرت بشم . اول اون ابروی سمت چپ رو کشیده بودی بهم نشون دادی و گفتی ببین مامان چه قشنگ کشیدم گفتم چیه گفتی ماه . من گفتم مثل ابرو هم هست گفتی آ ر ه ه ه ه ه  و خودت یه ابروی دیگه سمت راست کشیدی گفتم مامان تو رو خدا براشون چشم هم بذار و تو این  چشم ها رو کشیدی در حالی که تا حالا چشم رو این مدلی برات نکشیده بودم اما توی کتابهای نقاشیت هست . بعد گفتی این چشم ابروی مامانه .

یعنی من اییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینقدر خوشکل بودم و نمیدونستم خداااا! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
24 اردیبهشت 91 11:51
ای جاااااااااااااااااانم هنرمند
فهیمه
25 اردیبهشت 91 21:01
قبلا" بهم اثبات شده بود که دخملت هنرمنده.... پس تعجب نکردم
یه جیگمل به تمام معناست


ممنون . کدوم فهیمه ای عزیزم؟ دختر عمه ؟!دلم براتون تنگ شده !
مامان اندیا
29 اردیبهشت 91 2:05
قربونت برم با این هنرت چقد زیبا کشیدی ملوسک
مشکات
29 اردیبهشت 91 22:32
سلام دوست عزیزبا اومدن به وبلاگ من وارسال یکی از عکس های وکچولوی نازتون به ایمیل من ،من اون رو به عنوان هدیه به شما تقدیم وبه ایمیلتون ارسال می کنم.
مامان ساقی و محمد
31 اردیبهشت 91 0:41
سلام.جه دختر گلی.چه نقاشی خوشگلی.با اجازه لینکتون میکنم.چون ساقی من 2 ماه ازآناهل کوچیکتره.
الهام مامان رامیلا
31 اردیبهشت 91 20:20
ای جانم عزیزم جقدر قشنگ کشیدی خوشبحالت زهره چه ابروهای قشنگی چه دخمل نازی
بهار(مامانی شهراد)
5 خرداد 91 13:27
کجایی عزیزمفکر کنم دیگه مارو فراموش کردیپیشمون بیا
مامان پریا
6 خرداد 91 23:04
سلام زهره خانم من مامان پریا هستم پریا 9 ساله هست و چون به داستان نویسی خیلی علاقه داره برایش وبلاگی درست کردم تا داستانهاشو اونجا بنویسه ... اگر تمایل داشتید بهش سر بزنید و تشویقش کنید. شما هم وب خوبی دارید من هم هر وقت زمان داشتم به اینجا حتما سر خواهم زد ... با اجازه لینکتون می کنم تا راحتتر بتونم بیام اینجا [گل
mamane Ali
9 خرداد 91 15:52
سلام عزیزم علی کوچولو با یه عکس با نمک تو مسابقه ی نینی و شکلک شرکت کرده.. خوشحال ميشم بهش راي بدین .برای دادن رای به آدرس http://noruz1391.niniweblog.com/post865.php برین و در قسمت نظرات رای خودتون رو بزارین
عمو سامان
11 خرداد 91 11:16
نقاشی خیلی نازی کشیدی!((حداقل 4 سال بزرگتر از خودتم عمویی نمیتونن بکشن همچین نقاشیی)) قبلا هم به مامانی و بابایت گفتم این استعداد تو رو بایید دریابن(میدونم که خودشون میدونن) کاور بالا صفحه هم فوق االعاده شده
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
14 تیر 91 1:30
مامانی هنرمند+بابایی هنرمند=آناهل


.... + دختر عموی هنرمند = آناهل هنر مند