✩Anahel✩✩Anahel✩، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
🌈му ωєвℓσg🌈🌈му ωєвℓσg🌈، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

░▒▓█آناهل فـرشتـہ خدا █▓▒░

🌻✨

دوستت دارم

1391/8/18 19:29
1,217 بازدید
اشتراک گذاری

      

      

میگفتی:  این گوسفنده . دُمش رو ببین ...   

 تشخیص تفاوت سُم  با دست  آدمی که توی عکس اول پست کشیدی ،  هنر خودته!!!!!

      

رنگ این خمیر بازی ترکیبی هست از همه رنگهایی که داشتی.

این رو خودت درست کردی. و جای چشمها و دهانش رو با نوک مداد درآوردی!

 متفکر!

      

و اما هر از گاهی ... نرم افزار paint. نقطه های سفید رو با پاک کن سفید گذاشتی و بعد رنگی کردن پاک کن رو هم یاد گرفتی...

                    

و از این طرح های انتزاعی  که خیلی زیاد میکشی....و البته مستقل

         

           

این نقاشی هم 95 درصدش کار خودته . من قالب اصلی خونه رو کشیدم و دیگه موس رو از من گرفتی..

      

دخترم فقط برای تو مینویسم که همه وجودمی .. شاید برای ثابت کردن تو به خودت -  نه به دنیا - که همه دنیا به یه لبخند تو نمی ارزه !

 و اما روزی که همکارم شدی تا لباس تابستانه ها رو جمع کنیم و زمستانه ها رو جایگزینشون . کلی ترکیب های جدید اختراع کردی و چند ساعتی سالن مد راه انداخته بودی .

                    

      

مامانم ، خیلی وقته نتونستم به وب دوستامون سربزنم . کلی شرمنده شدم . قول میدم امشب یه سر به همه بزنم . قول قول .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

شیما مامان درینا
17 آبان 91 16:43
عزیز دلم دختر ناز و دوست داشتنی که انگار خدای بزرگ همه خوبی ها رو یکجا درونش جمع کرده . این دختر واقعاً فرشته است اینو از لابه لای گفته های کمیاب مامان زهره و اون نگاه معصومش که به ببیننده یه حس خاصی می ده ، می شه فهمید . براش اسپند دود کن از ته دل دوستش دارم و برام محبوبترین کودک بین این همه کودک وبلاگیه


عزیزم نظر لطف شماست . به وب قشنگ درینا جان سر زدم با اجازه لینکش میکنم .
کاکل زری یا ناز پری
18 آبان 91 12:03
خوشحالم که دوباره امدی زهره جون . آناهل جونم خوبیییییییییی؟؟؟ قوربونت برم عزیزم کشته مرده او ژست عکس آخرممممممممممم گازت بگیرممممممم
گیلدا
20 آبان 91 11:42
به به آناهل کوچولو .چه عکسهای قشنگی و چه نقاشیهای زیبایی.خوشحال شدم که دوباره آپ کردی.شاد و سلامت باشی
زینب(عمه آرتمیس)
22 آبان 91 12:24
سلام زهره جون,خوب هستین آناهل جونم خیلی نازوبامزه شده می بوسمتون
خاله ی آبنبات
22 آبان 91 14:27
آفرین به آناهل خانم ناز چه بامزه شدی توی عکس آخری (خاله ی آبنبات = عاشق باران)
مامان ماهان
24 آبان 91 0:12
هزار ماشالله به آناهل خانوم هنرمند.
شایسته
25 آبان 91 13:38
سلام مامان عزیز من خیلی خیلی به کمکتون نیاز دارم... من برای پایان نامه ام یه پرسشنامه درباره خواب بچه ها دارم که مامانایی که کوچولوی 4تا6 ساله دارن باید تکمیلش کنن. فکر کردم توی محیط مجازی حتما کسایی هستن که بهم کمک کنن قول میدم که کمتر از 5 دقیقه زمان می گیره و خیلی هم ساده است. از محبتتون ممنونم و دعاتون می کنم.
مامان ثنا و ثمین
27 آبان 91 17:11
ماشاله چقده تو نانازی اناهل جونم
مامان محمد و ساقی
30 آبان 91 16:12
سلام خوبی عزیزم چه نقاشیهای قشنگی میکشی عزیزم آفرین
مرمر(مامی کسرا)
30 آبان 91 21:32
الهی من قربونت برم خاله جون.تو چقدر ماهی.خیلی دوست دارم عزیزم.زهره جون خیلی دوست داشتم آناهل عروسم میشد ولی حیف که کسرای من خیلی کوچولوهه.با اجازه لینکت کردم.اگه دوس داشتی منو با اسم (کسرا قندولک مامان )لینک کن.بااااااااااای.
مامان آندیا
30 آبان 91 23:58
ای جاننننننننننننم با این ژستت فدات بشم عزیزم . مامان خانم دلمون برات تنگیده از طرف ما فرشته کوچولوتو ببوس
مامان شینا
7 آذر 91 13:52
قربون این دختر با استعداد بشم خیلی نازی آناهل جوووون
مامان شینا
7 آذر 91 13:55
قربون این دختر با استعداد بشم خیلی نازی آناهل جووووون
وانیا باستان پور
10 آذر 91 14:40
عزیز دلم به وبلاگم بیا لینکم کن دوستای خوبی خواهیم شد
مامان ماهان
12 آذر 91 7:28
سلام خانم خانما به به چه نقاشیهای خوشگلللللللللللللللللی قربونش برم چقدر ناززززززززززززززززززززتر شدی هزارررررررررررررررررررماشاالله
نسیم
14 آذر 91 20:14
سلام وبلاگ زیبا و جالبی داری من یک فروشگاه کارت شارژ دارم که شما در هر ساعتی از شبانه روز می توانید کارت شارژ تون رو از فروشگاه تهیه کنید http://olcharge.com/
مامان دوقلوها
14 آذر 91 20:39
ای جونم جقدر خوشگل و نازی عزیز دلم از اینجا میبوسمت ماشاا...
مامان ترانه
1 دی 91 18:35
vay vay che nazo shike in dokhmale ba in figorash
مامان فتانه
16 دی 91 11:20
سلام چه دخمل نازی چه عکسای قشنگی اگه دوست داشتین به وبلاگ ایلین جون ماهم سربزنیدتاباهم دوستشیم
مامان ترانه
17 دی 91 14:08
8 ماهگی ترانه جونی تموم شد خوشحال میشم بیایی پیشمون
مامان امیرناز
23 دی 91 19:59
سلام عزیزم نمی دونم یادت میاد یا نه اما خیلی وقت پیش به وبلاگ فرشته ات می اومدم اما گمش کردم حالا که اومدم دیدم که چقدر این فرشته بزرگ شده خدا حفظش کنه خوشحال میشم پیشمون بیای
مامان کیان کوچولو
3 بهمن 91 0:39
واااااای ماشالله چه گل نازی دارین .. خیلی خوشمله دوستش دارم ... چه اسم قشنگی ... عاشقش شدم به خدا ...
لحظه های من و تو
18 بهمن 91 22:37
ماشالله دختر نازی داری. عاشقش شدم. خدا حفظش کنه . از طرف من یه ماچ گنده از لپش بچین.