✩Anahel✩✩Anahel✩، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
🌈му ωєвℓσg🌈🌈му ωєвℓσg🌈، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

░▒▓█آناهل فـرشتـہ خدا █▓▒░

🌻✨

بازگشت گودزیلا

1399/2/24 9:35
396 بازدید
اشتراک گذاری

واااااااااای خدای من باورم نمیشه بعد از حدود هفت سال برگشتم اینجااااا. 

تو این مدت فقط یکی دوبار سر زدم. ولی رسماً چیزی ننوشتم که حرف دلم باشه

 

ای خداااااااا چه روزا و شبایی داشتم اینجا به عشق آناهلم. 

تا ساعت 2یا3 نصف شب مینشستم پای تبلت و فقط مینوشتم و گاهی نگاش میکردم و از عشقش لبریز میشدم و باز مینوشتم...

هییییییی. واقعاً گودزیلا شدم. چقدر غرق شدیم آخه. چی ما رو اینهمه دور کرده از خودمون. 

واتساپ و اینستا و تلگرام و.... هیچکدوم صفای وب نوشتن رو نداره. اینجا راااااااحت خودتی. 

الان واقعاً ذوق زده م که برگشتم اینجا. مثل یه دهاتی که بعد از سالها غربت برمیگرده به ولایتش. میره کنار رود، کنار منقل چایی، دم در همسایه هاش....

خوش اوووووووومدم. 😆

نی نی وبلاگ، مرسی که هنوز هستی.😍

پسندها (5)

نظرات (1)

مادر خانه دارمادر خانه دار
14 آبان 00 7:25
سلام .دنبالت کردم به جایی نرسیدم 🤭نصف مطالبت رمز داشت .نفهمیدم کجایی؟ ایرانی؟ چند سالته؟ آخه این پستتون جالب بود .
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
پاسخ
سلام ممنون که دنبالم کردید🥰❤️
ما ایران هستیم و ایرانی هم هستیم با افتخار.  من خودم ۱۳ سالمه اما قبلا مامانم اینجا مینوشته. ممنون🥰
راستش الان درحال نوشتن یه پست طولانی هستم😅 به زودی پستش خواهم کرد