✩Anahel✩✩Anahel✩، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
🌈му ωєвℓσg🌈🌈му ωєвℓσg🌈، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

░▒▓█آناهل فـرشتـہ خدا █▓▒░

🌻✨

مشک آنست که خود ببوید

1399/2/24 9:57
1,001 بازدید
اشتراک گذاری

😆😆😆

رفتم که پست خودم رو لایک کنم. دیدم نی نی وبلاگ اجازه نمیده. میگه مشک آنست که خود ببوید😂

باااشه،قبول.

فهمیدم اینجا مثل اینستا نیست.

ولی بهر حال لایک داره حال الانم. 😇

لایک نه، پسند!😄

 

کجایی عشقم، کجایی خانومم، کم کم باید شمع یازده سالگی رو فوت کنی. 

فوت کنی تا شاید منو از این خواب بیدار کنی. 

دوباره برات مینویسم، نفسم. 

دوباره به قلبم سر میزنم، گردگیریش میکنم، آب و جاروش میکنم. 

چون جای توه. نباید نامرتب باشه. 

💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝

پسندها (21)

نظرات (21)

𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
9 خرداد 99 21:17
عزیزممم بازگشتتو به نی نی وبلاگ تبریک میگم 💐💝💝💝❤❤🤩
✿•selva•✿✿•selva•✿
21 تیر 99 16:51
تبریک
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
پاسخ
مرسی سلوا😘😘😘
✿•selva•✿✿•selva•✿
21 تیر 99 16:57
خواهش.
اناهل خودتی؟
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
پاسخ
بله خودمم😌
این وبو مامانم تو یک سالگیم واسم زده😌
الان دارم مطالب اونو ، میارم تو این.
و اونو دارم نابود میکنم😌 
رتبه جذابیتش بالاس😌😍
 
✿•selva•✿✿•selva•✿
21 تیر 99 17:05
په
مامان منم برای من وب زده
خواستی نگاه کن.
http:saminvaselva.niniweblog.com
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
پاسخ
درسته ربطی به من نداره ولی اصلا از واژه (په) خوشم نمیاد.😅
تکیه کلامته😂
از چند سالگی؟
چه عالی حتما رفتم و دنبال کردم😉
✿•selva•✿✿•selva•✿
21 تیر 99 17:07
از وقتی دنیا اومدم
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
پاسخ
😍😍😍
مال من از یک سالگی هست ، ولی همه ی خاطرات قبلش هم مامانم نوشته😇
AvaAva
29 خرداد 00 16:24
مشک آنست که خود ببوید!نه آنکه عطار بگوید.دانا چون طبله عطار است . خاموش و هنرنمای چون طبل غازی بلند آواز و میان تهی
تو کتاب فارسی کلاس چهارمم بود🙈
بقیه درس رو یادم رفته همینو به لطف نینی وبلاگ یادم مونده😂
مهر می رم پنجم
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
پاسخ
دقیقا😃
بسلامتی😇💕
من میرم هفتم💜😍
 
AvaAva
29 خرداد 00 16:26
وب من از قبل از به دنیا اومدنم هست
انتخاب اسم و اینا همه اش توش هست
دارم سعی می کنم رتبه جذابیت وبلاگو ببرم بالا بالاخره زیر 900 شدم😎
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
پاسخ
چه خوب😃💜
تبریک میگم💕
برای من هم از تولدمه💙
یعنی مامانم برام مینوشته🌈💛
دیانا و اریانا 🧚🏻‍♀️دیانا و اریانا 🧚🏻‍♀️
2 تیر 00 15:00
تبریک میگم اناهل جونم😘
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
پاسخ
ممنونم😍😘😘

14 مهر 00 21:51
به به موفق باشی خانوم خااانوما😘😘 
دنبال شدی عزیزم 🥰
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
پاسخ
مرسی مهربون😍😍😘
شما هم همینطور❤️
امیدوارم لحظات خوبی رو اینجا سپری کنید🧡🧡🧡
سایهسایه
6 آبان 00 22:15
آناهیتا جونم پست جدید نمیزاری
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
پاسخ
سلام مهربونم💙💙💙💙
من آناهل هستم😘
درحال نوشتنش هستم هنوز تموم نشده قول بده وقتی پست گذاشتم بترکونیش با کامنتای پرانرژیتااا!! 
سایهسایه
7 آبان 00 20:15
ببخشید اصلاح نوشتارم باعث شدم تمام متنام خراب بشه😅
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
پاسخ
مشکلی نیست❤️
 
الان کیان ، قبلا مامانالان کیان ، قبلا مامان
19 دی 00 14:45
لطفا وبلاگم رو آنفالو کنین
سایهسایه
30 دی 00 14:12
سلام خوب هستی؟
من زیاد نمیشناسمت ولی قبلا زیاد میومدی وبلاگ ، دیگه نمیای؟
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
پاسخ
سلام سایه کمتر میام💚
سایهسایه
8 بهمن 00 14:48
آناهل کجایی؟
پستای منو نمیبینی😅؟
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
پاسخ
بذار الان میرم جدیدا رو میخونم
سایهسایه
8 بهمن 00 14:48
یک پست بزار بگو من هستم همین😂
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
پاسخ
خب اخه وب من خاطره س نه چیزای اینجوری😅❤️✨
سایهسایه
8 بهمن 00 14:48
آناهل😐
سایهسایه
3 تیر 01 14:09
سلام مهربون
معصومه باروئیمعصومه باروئی
17 خرداد 02 15:27
11 سالگی وبلاگت مبارک
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
پاسخ
مرسی!!😀❤️✨
سایهسایه
31 خرداد 02 15:31
درود بر دختری به نام اناهل❤️❤️🌸😊
سایهسایه
31 خرداد 02 15:31
احوال شما
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
پاسخ
ممنون، تو خوبی؟🌚