✩Anahel✩✩Anahel✩، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
🌈му ωєвℓσg🌈🌈му ωєвℓσg🌈، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

░▒▓█آناهل فـرشتـہ خدا █▓▒░

🌻✨

امروز صبح

1390/5/6 17:46
1,105 بازدید
اشتراک گذاری

 

       

شیوه ای که تو برای بیدار کردن بابا داری خاص خودته. نه کسی بهت یاد داده و نه جایی دیدی.

فقط بوس. اونقدر دو طرف صورتش رو بوس میکنی که بیدار شه. و هر از گاهی میگی بابا... صبح شده بیدار شو. من یکی که با اون بوسهای صدادار تو بیهوش هم باشم به هوش میام. فدای محبتات.

امروز صبح به محض بیدار شدن رفتی کتاب فتوشاپ بابا رو آوردی بهش دادی و گفتی : کتابت بخون. بعد هم یه کتاب جیبی power point آوردی و خودت هم شروع کردی.

 

                        

          

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نانی
30 تیر 90 14:46
دخملتون خیلی ناااااازه خدا براتون حفظش کنه
ندا
30 تیر 90 23:49
الهی !!! دلم براش یه ذره شده . از طرف من ببوسش این دختر شیرین رو


مرسی زن عمو که بهمون سر زدید. آناهل هم شما رو میبوسه.
خاله تیبا
1 مرداد 90 12:55
خدا که من فدات بشم عسل.قربون کتاب خوندنت برم من خاله.دلم برات یه ذره شده