✩Anahel✩✩Anahel✩، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
🌈му ωєвℓσg🌈🌈му ωєвℓσg🌈، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

░▒▓█آناهل فـرشتـہ خدا █▓▒░

🌻✨

بازی با عروسکها

1390/5/9 0:55
913 بازدید
اشتراک گذاری

 تو خونه که هستیم همبازیهات من و باباییم. همینه که اگه یه موقع کار داشته باشیم حسابی کلافه میشی و بلافاصله میای و یقه مامانو میکشی پایین که سهمت رو بگیری(شیر بخوری) . اما دیشب که حسابی اینترنت بازیم گل کرده بود، به این فکر افتادم که آخه تو این همه عروسک داری چرا اونا همبازیت نباشند. همشون رو آوردم و یکی  دو تا رو سوار ماشین کردم بردم یه خرید مجازی و... . خلاصه از یه صبح تا شب رو طراحی کردم. زیاد طول نکشید اما بعد از رفتن من  کلی درگیر این بازی شده بودی. از من هم خیلی جلو زدی. مثل حمام کردن و آب و غذا دادن خیالی و ....  بعد فکر کردم خدایا من چه ظلمی در حقت کرده بودم . آخه این بازی رو زودتر از اینا میتونستم بهت یاد بدم . آخه کلی حرفای قشنگ با اونا میزدی.

اما یه کم که گذشت خودم دلم برات تنگ شد و اومدم پیشت. مخصوصأ که دو تا از عکسای وبلاگت که بابا زحمت زیادی براش کشیده بود، غیب شدند.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله تیبا
11 تیر 90 8:49
سلام آناهل عزیزم.
خواستم به مامانت بگم که بیشتر عکسات باز نمیشه.آخه چرا؟


مرسی خاله. واقعا نمیدونم . اما دیشب بابا همشو از اول گذاشت. ممنون
مامان ماهان عشق ماشین
11 تیر 90 10:01
منم تو بازی راه میدی آناهل جون
شيرين
11 تیر 90 11:18
سلام عزيزم.مممنون كه به وبم سر زدي.منم لينكت كردم. بوووووووووووووس براي آناهل كوچولو