✩Anahel✩✩Anahel✩، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
🌈му ωєвℓσg🌈🌈му ωєвℓσg🌈، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

░▒▓█آناهل فـرشتـہ خدا █▓▒░

🌻✨

زن عمو یا دختر عمو

1390/5/30 0:08
1,575 بازدید
اشتراک گذاری

 

از یک ماه پیش تا حالا بیشتر نطق ها و خطابه هات اختراع خودته. آره . قبل از اون کلمه ها و جمله های ما رو تکرار میکردی .

                                                                             

هفته قبل که رفته بودیم خونه دختر عموت ، ندا خانم،

                                               

من و بابا وقتی میخواستیم به تو معرفی اش کنیم، گاهی میگفتیم خاله ندا، عمه ندا، آبجی ندا....  اما آقا امیر شوهرش رو هر بار عمو امیر صدا میزدیم.

وقتی سفره رو پهن کردن در حالی که ندا هنوز توی آشپزخونه بود ، با تعجب شنیدیم که میگفتی: زن عمووو .... زن عمووو ..... بیا غذا بخوریم.      smile

و تا وقتی اونجا بودیم هم همش اونو -زن عمو - صدا میکردی. 

                

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ندا
1 مرداد 90 8:36



خیلی خوش گذشت اما کلی زحمتتون دادیم . مرسی زن عمو


کاکل زری یا ناز پری
1 مرداد 90 11:47
وای عزیزم می خواد ثابت کنه حرف حرف خودشه ها اااااا
بابای زهرا کوچولو
3 مرداد 90 8:03
مادر سامان
3 مرداد 90 16:38
سلام
هزار ماشااله به این دختر
خداوند زیبایی های خودشو در این موجود گذاشته .
عزیزم من یک وب به اسم پسر بد دارم که یک آلبوم از نی نی های خوشگل با تقاضای خود پدر و مادر های نی نی ها نمایش داده میشه . ولی من دوست دارم اگه اجازه بدبد عکس این خوشگله رو هم بزارم
اگه موافق بودی یک سری به مابزن و خبرش رو بهم بده


ممنون از لطفتون. نه. من شما رو لینک کردم تا بیشتر به پسر خوب سر بزنم
مامان ماهان
4 مرداد 90 1:04
ممنونم که منو دلداری دادی عزیزم
مامان رامیلا
4 مرداد 90 12:14
سلام عزیزم همیشه به سفر دختر ما حرف حرف خودشه عزیزم از طرف من ببوسش زیارتتون هم قبول خوشبحالتون .


ممنون. خاله مهربون.
مادر سامان
5 مرداد 90 0:55
بازم سلام
ممنون که اومدی
یادم رفت بگم پسر بد اسم اولین وب سامان هست حالا دیگه پسر خوبیه
ادرس:www.badboy.niniweblog.com
راستی بوس یادت نره


من به همه دوستام پیشنهاد میدم پسر بد رو ببینن. ایشالا که تو هم بتونی دایم به روزش کنی.
خاله تیبا
8 مرداد 90 10:09
الهی تیبا قربون اون نطق و خطابه ات بره