✩Anahel✩✩Anahel✩، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
🌈му ωєвℓσg🌈🌈му ωєвℓσg🌈، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

░▒▓█آناهل فـرشتـہ خدا █▓▒░

🌻✨

اعتراف

1390/5/30 11:04
963 بازدید
اشتراک گذاری

راستش یه مدت بود حسابی برا مسواک زدن تنبل شده بودم. فقط شبهاقبل از خواب .  تا اینکه شما رو برا معاینه پیش دندانپرشک کودکان بردیم. هر چند قبلش کلی برات مقدمه چینی کردم که برا دکتر دهنتو باز کن تا ببینه و ... تو هم همشو قبول کردی و چند بار هم با هم تمرین کردیم اما دیگه خوابیدن روی تخت معاینه تو برناممون نبودhttp://s1.picofile.com/file/6396700200/hospitalbed2.gif. معاینه زیاد طول نکشید . اما تو یکریز گریه میکردی شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے . بعدش هم که دکتره داشت برا من و بابا توضیح میداد که نه مشکلی نداره و فقط مسواک رو حتمأ براش بزنید ، شما دست بردار نبودی  و از اینکه دکتر یه چوب بستنی گنده تو دهنت کرده بود و چرخونده بود، شاکی بودی و با صدای بلند گریه میکردی .

جالب اینجاست که از اون روز تا حالا که حدود 3هفته میگذره مسواک زدنت ترک که نشده هیچ، بابا و مامانو هم حسابی راه انداختی . روزی 3بار که تو شاخشه. هر بار میگی مامان مسکاک بزنیم. و حتمأ همون موقع باید با چشمای خودت مسکاک زدن من و بابا رو هم ببینی. (مثل اینکه بهمون شک کردی شاید زیرآبی بزنیم جیگرم)

معمولا یادآوری میکنی که دکتر گبته مسکاک بزنم . دندونم شیرینیه(شیریه) شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

ماشالله به تو که تو اون سر و صدایی که راه انداخته بودی چه جوری حرفای دکترو ضبط کردی . من که به سختی صداشو میشنیدم قربونت برم من .

       

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماهان
21 مرداد 90 10:34
به به چه دخملی آفرین که مسکاک میزنه تا دندوناش خراب نشه
مامان نفس طلایی
22 مرداد 90 5:04
نازم چه دخمل خوب و تمییز و گلی
خاله تیبا
22 مرداد 90 10:28
قربون ژستتون خاااااانووووووم
خاله تیبا
23 مرداد 90 12:04
زهره جون خیلی این شکلکایی که میذاری متناسب و باحالن.من که کلی باهاشون حال میکنم.