✩Anahel✩✩Anahel✩، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
🌈му ωєвℓσg🌈🌈му ωєвℓσg🌈، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

░▒▓█آناهل فـرشتـہ خدا █▓▒░

🌻✨

تب ؟؟؟؟

1390/6/1 19:18
452 بازدید
اشتراک گذاری

           


                AnahelAnahelAnahelAnahelAnahelAnahel

 

دیروز ظهر ساعت 1:30 خیلی راحت خواب رفتی. مشکوک شدم . وقتی خواستم بغلت کنم و روی تخت بخوابونمت دیدم تب داری . مامان فدات بشه . با آب نمک پاشوره کردم تا تبت بالا نره . بابایی میگفت ببریمش دکتر . گفتم نه آخه روز اول  تشخیص نوع سرماخوردگی سخته . مثل پارسال که دکتر کریمی (فوق تخصص ) روز اول تشخیص ویروسی داد اما از فرداش عفونی شده بود و ما غافل بودیم.

اما طاقت نیاوردیم . بابا گفت حداقل یه دارویی میده که شب راحت بخوابه . حدود ساعت 9شب بود که  دنبال دکتر میگشتیم . از اونجایی که شب نوزدهم ماه مبارک بود همه جا تعطیل بود. یه شربت استامینوفن از داروخانه گرفتیم و برگشتیم . نصف شب هم دایم چک میکردیم که تبت بالا نره . امروز صبح تا 10:30 خوابیدی . خدارو شکر وقتی بیدار شدی تبت کاملا برطرف شده بود .

بازی شروع شد. بعداز ظهر از ساعت 4 و5 منتظر بودم کم کم خوابت بگیره و خمیازه هات شروع شه . اما نه . انگار که نه انگار . مخصوصأ که عمو اینا هم اومده بودند و شما یه بهونه ای برای بازیگوشی و شیرینکاری داشتی . این وضعیت ادامه پیدا کرد تا ساعت 12شب. اونوقت من مجبور شدم از فنی که قبلا امتحان کرده بودم و جواب داده بود ، استفاده کنم. رفتم توی رختخواب و خودم رو به خواب زدم. اول یه چند بار منو غلطک کردی. بعد با دستت چشمامو باز میکردی و میخندیدی. بعد چند بار صورتمو بوس کردی و گفتی بوس آبدار کردما . با زحمت جلوی خنده ام رو گرفته بودم. بعد حدود 10 یا 15 ثانیه خبری ازت نبود . نه صدایی نه حرکتی . میخواستم زیرکانه زیر چشمی یه نگاهی بندازم که دیدم جنابعالی نشستی و مستقیما منو نگاه میکنی .  اِندِ سوتی . به روی خودم نیاوردم دوباره چشمامو بستم و گفتم : بخواب مامان . اما تو اومدی گوشواره ام رو دست گرفتی و گفتی : نیگا گوشوارت ناااازه . داشتم میمردم . سرت رو روی سینه ام گذاشتی و گفتی مامان چی چی بخوریم؟ . منِ خوشحال هم بیدار شدم ( آخه شام فقط یه ذره برنج خورده بودی) و با کسالت گفتم بیا... ، خامه مربا ( غذای مورد علاقه ات) با ذوق تمام گفتی : بیدار شدی؟!!! ... گفتم آره . گفتی : بیا بغلت کنم!!! . چند لحظه همدیگه رو بغل کردیم و بعد رفتیم سر یخچال. اینطوری شد که شما یک لقمه ارزشمند خامه مربا خوردی . البته اونم گفتی بزُُُگه  که برات نصفش کردم .  

خلاصه بابایی هم به ما پیوست و وقتی همه چراغها حتی چراغ کامپیوتر هم خاموش شد شما به خواب ناز فرو رفتی.

همه فرشته های خدا نگهبان تو باشند.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

عموسامان
1 شهریور 90 10:43
وای چه دخمل با احساسی!!الهی!! ایشالا زودتر خوبه خوب شی بیای باهم بازی
کاکل زری یا نازپری
1 شهریور 90 12:25
خوشحالم که خوب شدی هنوز که هوا سرد نشده تو چرا ملیض شدی دخمر خوب؟ خدارو شکر که بر طرف شد
الهام مامان رامیلا
1 شهریور 90 13:11
........♥###########♥. ...♥###############♥ ..♥#################♥..................♥###♥ ..♥##################♥..........♥#########♥ ....♥#################♥......♥#############♥ .......♥################♥..♥###############♥ .........♥################♥################♥ ...........♥###############################♥ ..............♥############################♥ ................♥#########################♥ ..................♥######################♥ ....................♥###################♥ ......................♥#################♥ ........................♥##############♥ ...........................♥###########♥ .............................♥#########♥ ...............................♥#######♥ .................................♥#####♥ ...................................♥###♥ .....................................♥#♥ .......................................♥ ......................................♥ .....................................♥ ...................................♥ .................................♥ ..............................♥ ...........................♥ .........................♥ ......................♥ ..................♥ .............♥ .........♥ ......♥ ....♥ ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥ ..........♥ .........♥ .........♥ ..........♥ ..............♥ عزیزم انشالله دیگه هیچ وقت مریض نشی
مامان ماهان عشق ماشین
1 شهریور 90 13:36
سلام.ممکنه گرمازده شده بوده.ماهان هم چند روز پیش همینطور شد ولی خدا رو شکر رفع شد.آخه این روزا خیلی هوا گرمه. امروز که رفته بودم مدرسه برای امتحان جبرانی تو حیاط مدرسه دماسنج ماشین هوای 56 درجه رو نشون میداد. فکر کن.
خاله تیبا
2 شهریور 90 10:21
فکر کنم مامانت به این زیرکی نتونه از خواب بیدارت کنه.قربونت برم


واقعأأأأأأأأأ
مامان شازده کوچولو
2 شهریور 90 11:03
سلام مامان مهربون ،
سلام آناهل ناز شیرین زبون
ان شاالله همیشه سالم و شاد و خندون باشی عزیزم


ممنون .
مامان ارميا
2 شهریور 90 12:39
سلام.من امروز با وبلاگ دختر قشنگتون آشنا شدم.اسمش واقعا قشنگه. به ما سري بزنين.اگر تمايل داشتين و اجازه دادين برام پيغام بگذارين تا لينكتون كنم.


با کمال میل . منم شما رو لینک میکنم
مامان گیسو
2 شهریور 90 13:13
سلام عزیزم خوبی ؟ وای که آدم دلش می خواد خودش هزار روز مریض باشه اما بچه اش یک ساعت هم مریض نشه امیدوارم هیچ مادری مریضی بچشو نبینه بوسسسسس
آرتین خان
2 شهریور 90 14:37
از خدا میخوام هیچ وقت دختر خوشگلمون مریض نشه


ممنون . همینطور آرتین خان
مامان نفس طلایی
2 شهریور 90 16:19
سلام من اگه بودم حتما از شیرین کاریاش خندم می گرفت
الی
2 شهریور 90 21:44
خوشحالم حالت بهتره شده آناهل خوشکله مرسی مامانی من همیشه به اناهل خوشکله سر میزنم عاشق لپ های تپل وموهای خوشکلشم خدا حفظش کنه
الی
2 شهریور 90 21:46
وااااااااااااااااااااااااااای من از خدامه عروس به این خوشکلی مبارکه بخدا مادرشوهر خوبی میشم
مامان ماهان
3 شهریور 90 10:12
خیلی بامزه بود عزیزم
mamani helena
3 شهریور 90 14:30
salam be to dokhtare ziba khale joon kheili bayad movazebe khodet bashi.doust dashti be ma ham sas bezan. Golam


حتما خاله. مرسی
بهارک
3 شهریور 90 22:12
سلام.. طراحي عكس وقالب وبلاگ.. خوشحال ميشم به ما سر بزنيد..ممنون ميشم مارو لينك كنيد..