✩Anahel✩✩Anahel✩، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
🌈му ωєвℓσg🌈🌈му ωєвℓσg🌈، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

░▒▓█آناهل فـرشتـہ خدا █▓▒░

🌻✨

صدای تو لالایی من شد

1390/6/4 11:37
410 بازدید
اشتراک گذاری

      

این روزها :

 صبح 9:30 یا 10 از خواب بیدار میشید،........  ، عصر ساعت 5 لغایت 7 میخوابید و طبیعیه که شب ها زودتر از 12 خواب نمیرید.             

بعداز ظهر ها که بیداری معمولا نمیخوابم . اگه هم بخوام یه کم افقی بشم ، شاکی میشی که : بیدار شو .. بیدار شووووووووووو  . ببین صبح شده .              یعنی راست بشین . تا ساعت 5 هم که دیگه خواب مامانی پریده . البته تو بی تقصیری بعد از اینکه از شیر جدا شدی خوابیدن برات یه کم سخت شده      . دارم سعی میکنم ساعت خوابت رو  به حالت قبل برگردونم .

دیشب ساعت 11:30 بود که خاموشی زدیم و رفتیم توی رختخواب. گفتی : مامان قصه بگو . منم اونقدر خسته بودم که یکی از همون قصه های تکراریمو برات شروع کردم  یکی بود یکی نبود....... فقط متوجه شدم که تو بقیه داستان رو خودت ادامه میدی : آقاهه رفت.. اونجا ... مغازه .... گفتم ... خامه بده ....  ...   و من خواب رفتم !!       با قصه تو عزیزم      یه خواب عمیق !!!!!!!!!

خدا رو شکر بابا بیدار بوده . هم قصه تو رو گوش کرده ،  هم برات قصه گفته  تا خواب رفتی.     

این روزها وقتی میبینی کسی خوابیده به بقیه میگی : صدا صدا نکن (سرو صدا نکن) فلانی خوابه. دستت رو روی بینیت میذاری و میگی هییییس ؛  مامان تو هم بگو  هیس!  Cute 
smiley

     

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله تیبا
30 مرداد 90 12:57
مامان ماهان عشق ماشین
31 مرداد 90 21:30
برا منم لالایی میخونی جوجو.