✩Anahel✩✩Anahel✩، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
🌈му ωєвℓσg🌈🌈му ωєвℓσg🌈، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

░▒▓█آناهل فـرشتـہ خدا █▓▒░

🌻✨

تو دریای محبتی!

1390/7/4 22:29
820 بازدید
اشتراک گذاری

هر روز باید به خودم یادآوری کنم که آنچه تو بیشتر نیاز داری ،

یه مادر شاده.

در روز ٢ یا ٣ بار پیش میاد که بی بهونه میگی : مامان دوست دارم . یا : بابا دوست دارم .  

 قشنگ نازم، اونوقتها که هنوز شیر میخوردی، اگه میدیدی من و بابا کنار هم نشستیم سریع اعتراض میکردی. خودت رو توی بغلم مینداختی و شیر میخواستی. اما حالا ...

بدون استثنا هر وقت میای و ما دو تا رو کنار هم میبینی ، دستت رو دور گردن هردومون حلقه میکنی و داد میزنی : دوستون دارررررررررررررررم.

تو دریای محبتی!

 نایت اسکین

دیشب که از دست برنامه های صد من یه غاز صدا و سیما عصبانی بودم، اومدی پیشم و گفتی:

مامان خوشحال باش.

 منم زدم زیر خنده و کلی با هم بازی کردیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان ماهان عشق ماشین
31 شهریور 90 9:13
فکر کن چه عشقی داره واسه آدم.مخصوصا وقتی بچه آدم بلند و با هیجان میگه مامان و بابا رو دوست دارم. خداییش هم من هم باباش دیگه نمیتونیم خودمون رو کنترل کنیم.
مامان نفس طلایی
1 مهر 90 14:27
خدا همتون و در کنار هم حفظ کنه
مامان ارميا
3 مهر 90 12:31
الهي چه شيرين
الهام مامان رامیلا
3 مهر 90 14:41
دوست های واقعی مثل صبح میمونن نمیشه تموم روز داشتشون ولی مطمئنی

که فردا،هفته ی بعد،ماه بعد،سال بعد..... تا ابد هستند

ممنونم دوست خوبم
آرتین خان
3 مهر 90 20:07
بچه ها چه احساس لطیفی دارن ببوس آناهل جون ما رو
ثمين
4 مهر 90 9:26
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! يه آلبوم ساختم كه توش عكساي دوستاي دنياي نفيس رو به يادگاري نگه ميدارم! اگه دوس داشتيد عكس آناهل نازم رو برام بفرستين تا اونجا قرار بدم بين بقيه بچه ها!
مامان امیرمسعود (خپول)
4 مهر 90 9:32
بعضی وقتا بچه ها کارایی می کنن که بزرگترا از درکش عاجزن. برای آناهل جون بهترینارو آرزو می کنم
مامان ارميا
4 مهر 90 13:15
سلام مامان جون آناهل.ارميا از چه نظر شبيه منه؟دوست دارم بدونم.دختر ماهت رو ببوس.


از این نظر که اصلا شبیه باباییش نبود میگم.
مامان متین
4 مهر 90 14:01
ان شالله همیشه کنار هم روزهای شادی رو سپری کنید دختر خانمت هم که خییییییلی خوشگل و واقعا الهه پاکی همیشه موفق باشید
کاکل زری یا ناز پری
5 مهر 90 10:56
فدای این دختر مهربون بشممممممممممممممم انشاالله جمع خونوائتون همیشه گرم و صمیمی باشه
مامان شینا
5 مهر 90 16:53
چه دختر مهربونی مامانش خوب روشی رو برای تغذیه بچه پیش گرفتی گلابی خیلی بامزه شده
مامان گیسو
6 مهر 90 2:04
آخی جانم خدا حفظش کنه این جیگر با احساس رو بوسسسسسس
مهرناز مامان امین حسین
6 مهر 90 10:35
زهره جون بچه ها دنیای عشق و محبت هستند و مثل آب زلال و پاک خدا هیچ خونه ای رو بدون نی نی نکنه
ایشالله
مامان ماهان
9 مهر 90 9:54
خدا حفظش کنه نازدونه رو