✩Anahel✩✩Anahel✩، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
🌈му ωєвℓσg🌈🌈му ωєвℓσg🌈، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

░▒▓█آناهل فـرشتـہ خدا █▓▒░

🌻✨

مامانی دوستت دارم

1390/7/7 2:08
1,174 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز                         

 

مامانی گلابی خیلیییییییییییییییییییییی خاصیت داره . اما تا موش نشد از گلوی مبارک پایین نرفت.اینم یه گوشه از هنرهای مامانی!

        

     

از این تخم مرغه فقط چشمهاشو خوردی . اما برنج و خورشتت رو کامل تموم کردی ؛ چون گفتم این ریحانه است. شخصیت کارتونی مورد علاقه ات.

      

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ماهان
29 شهریور 90 9:19
آفرین به مامان خوش سلیقه من که دهنم آب افتاد
مامان محمدرضا
29 شهریور 90 9:40
آفرین به مامان هنرمند نوش جونت آناهل نازنینم
مامان پرهام
29 شهریور 90 17:16
سلام موش خوشمزه ای بود!
مامان ماهان عشق ماشین
29 شهریور 90 20:08
چقدر خومشزه.
مامان ماهان عشق ماشین
29 شهریور 90 20:09
آناهل جون سه چرخه مبارک.
مامان نفس طلایی
30 شهریور 90 11:15
سلام عزیزم واقعا افرین به این حوصله و سلیقه
ندا
30 شهریور 90 23:10
آخ جون این غذا خوردن داره ... نوش جونت عزیزم . دستت درد نکنه مامانی مهربون
ثمين
1 مهر 90 9:29
سلام. چ مامان هنرمند و با سليقه اي! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم. اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم.
گیلدا
3 مهر 90 9:52
سلام. به به چه مامان هنرمندی. خیلی قشنگ بود.از قول من ببوسش.
مامان ارميا
3 مهر 90 12:34
چه مامان هنرمندي. كيف كردم.
مهرناز مامان امین حسین
6 مهر 90 10:33
زهره جون سلام ببخش که دیر جواب کامنت رو دادم راستش شورت آموزشی مثل شورت عینکی هستش با این تفاوت که لایه بیرونیش نایلونی هست و لایه داخلیش حوله ای برای بچه ها که خیلی خوب نمیتونند خودشون رو کنترل کنند و کمی ادارشون دفع بشه خوبه چون جذب میکنه و بیرون نشت نمیکنه
آناهل جون چه مامان با سلیقه ای خوش بحالت عزیزم منهم برای امین حسین درست کنم ببینم اون چه عکس العملی رو نشون میده بهتون خبر میدم


ممنون . خدا رو شکر آناهل از مامی جدا شد.ولی دوست داشتم بدونم.