✩Anahel✩✩Anahel✩، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
🌈му ωєвℓσg🌈🌈му ωєвℓσg🌈، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

░▒▓█آناهل فـرشتـہ خدا █▓▒░

🌻✨

مامان نی نی ها

1390/7/11 8:33
1,509 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان نی نی ها .  چند روز پیش وقتی داشتی با عروسکهات بازی میکردی صدات زدم آناهل . جواب دادی : بگو مامان نی نی ها. گفتم چی؟ گفتی :

آناهل نه ، بگو مامان نی نی ها !! 

قربونی تو بشم که بهترین مامانی دنیایی. هنوزم هر وقت من و بابا صدات میزنیم مامان نی نی ها ، از همیشه بلندتر جواب میدی :بََََله .هر چیزی که من از تو بخوام یا در موردش باتو صحبت کنم ، یک ساعت بعد یا یه روز و گاهی جند روز بعد روی بچه هات پیاده میکنی. دیروز در حالی که نی نی رو روی پاهات خوابونده بودی بهش میگفتی : بذار ... ظرفا بشورم....تو بزرگ شدی.... خودت بازی کن... دوستت دارماااااااا. مریض شدی میبرمت پیش دکتر لیمویی ( یه عروسک لیمویی رنگ که تو خونه ما حکم دکتر رو داره. ) خوبت میکنه. شربتت بخور..... میریم پارک ...  

       

      

                  

 اینم دکتر لیمویی عزیز که همیشه آماده خدمته . تا حالا که طبابتش عالی بوده . به محض اینکه یه جاییت درد بگیره این دکتره با صدای خنده دارش با ناز کردن و بوس کردن و تجویز شیر پاستوریزه و آبمیوه ، خوبه خوبت میکنه. 

                     

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ارميا
11 مهر 90 8:51
چه با نمك. اين بچه ها هر چي بزرگ تر ميشن ناناز تر ميشن.
الهام مامان رامیلا
11 مهر 90 15:51
آناهل اون تیپت منو کشته
مامان ماهان عشق ماشین
11 مهر 90 17:16
سلام.صفحه اول وبلاگت خیلی سنگینه و خیلی دیر باز میشه.. آناهل خوبی؟
مامان ماهان
12 مهر 90 8:51
قربونت برم عزیزم خیلی نااااااااااااااااازی
ندا
13 مهر 90 11:52
ای جان من مرده یه این نی نیتم به خدا (البته اول کشته مرده خودت جیگر )