✩Anahel✩✩Anahel✩، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
🌈му ωєвℓσg🌈🌈му ωєвℓσg🌈، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

░▒▓█آناهل فـرشتـہ خدا █▓▒░

🌻✨

دوستتون دارم

1390/7/26 1:20
516 بازدید
اشتراک گذاری

                    

مامانی فقط اومدم که توی دفتر خاطراتت بنویسم ،

خیلی دوستت دارم . 

دلبندم ، تو پاره وجودمی، از دیدنت سیر نمیشم . این روزا خیلی  دلم برات پر میکشه ، حتی لحظه هایی که کنارم نشستی . اونقدر که بغل کردن و فشردن و بوس کردنت هم  احساسمو کم نمیکنه. مامان برام شیرین زبونی نکن .گاهی جبران محبت هات از توانم خارجه. مثل امروز که اومدی تو بغلم، لپمو گرفتی و گفتی:

خانوم خانوما، دوسِت دارما !

 مامانی مامانی مامانی خدا رو شکر که از اینجا، حداقل میتونم یه چیزایی برات بنویسم؛ که بعد ها حسرت ناگفته هام رو نداشته باشم  . خدا رو شکر که تو رو دارم فرشته قلبم. خدارو شکر که هر لحظه عشقم به تو بیشتر میشه. خدا رو شکر که بابایی کنارمونه و مثل یه کوه هوامونو داره . دخترم تو باید بدونی باید بدونی که بابا عزیزی رو چقدر دوسش دارم . باید بدونی که تا امروز نذاشته آب تو دل من و تو تکون بخوره . اون نمیذاره هیچ لحظه ای احساس ناراحتی یا خستگی بکنم . با اومدنش به خونه خنده و شادی هر سه مون شروع میشه ، حتی اگه از کارش اونقدر خسته باشه که خیلی زود خوابش ببره. 

                                 

      

                                

      

                               

     

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان پریاگلی
25 مهر 90 13:44
خدا کنه همیشه همین جوری زندگیت لبریز از شادی باشه خدا به هر سه تون سلامتی بده و هر کسی که سلامتیشو سلامتی خودتون می دونین
مامان پریاگلی
25 مهر 90 13:44
مامان ماهان عشق ماشین
25 مهر 90 14:45
عاشقانه هاتون مستدام.
آرتین خان
25 مهر 90 16:02
خسته نباشی بابا جون آناهل جون
خدا قوت
همیشه سالم و سلامت باشین و سایه تون بالای سر آناهل جون و مامان گلش باشه





ممنون .شما هم زنده و شاد باشید.
مامان نفس طلایی
25 مهر 90 20:19
عشقتون پایدار دلتون شاد شاد
ندا
27 مهر 90 17:13
از خدا میخوام که عشقتون پایدار باشه و در کنار هم همیشه شاد و سلامت زندگی کنید دوستون دارم خیلی زیاد
مامانی طاها
5 آبان 90 17:11
الهی همیشه زندگیتون پر از خنده و شادی باشه و خدا هر سه تاتون رو برای هم نگه داره