✩Anahel✩✩Anahel✩، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
🌈му ωєвℓσg🌈🌈му ωєвℓσg🌈، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

░▒▓█آناهل فـرشتـہ خدا █▓▒░

🌻✨

یلدا مبارک

1390/10/3 1:37
650 بازدید
اشتراک گذاری

زمستان ثانیه ثانیه نزدیک میشود؛ یادت نرود اینجا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد .                          

                            

سلام مامان خوبم . شب یلدات مبارک . چقدر شب قشنگیه مامان .  اصلا هر مناسبت شادی که آدما رو دور هم جمع کنه ، قشنگه . شب یلدا پیش مادربزرگ و عمو اینا بودیم . حسابی با میوه و تخمه و تنقلات دیگه خودت رو سیر کردی .                       www.smilehaa.org

 

کلی هم کلاغ پر بازی کردیم .                         www.smilehaa.org

 

اگه عمو میگفت مثلا لاک پشت پر ؛ تو بلند و کشیده میگفتی : لاک پشت که پر نداااااااااااااااره ! دوباره و دوباره ...  .  فدات شم مامان که نصف شب دوبار تو خواب و بیداری  میگفتی :  گشنمه!                  www.smilehaa.org

 

و هر کاری کردم نتونستم بیدارت کنم تا غذات رو بخوری . فقط آب .در عوض فردا صبح بابایی یه تخم مرغ آبپز کامل بهت داد. که با اشتهای تمام خوردی . نوش جان. 

 فردا شبش هم ، همه خونه دایی وحید دعوت بودیم . که شما دلی از شیطنت و ورجه وورجه کردن درآوردی . البته وقتی با دایی پایه میشی همیشه همینجوره .

                      www.smilehaa.org            www.smilehaa.org                  www.smilehaa.org         

                                   

           

یه چند روزه که موقع بازی اغلب صدام میکنی : دخترم . دخترم  بیا بیا .  میام کنارت میشینم و تو هر بار یه برنامه برام داری :

♥ دخترم دهنتو باز کن ( ومعاینه ام میکنی ) حالت داره خوب میشه . یه کم شربت بخوووور  فردا خوب میشی.

♥ دخترم بیا بیا ( و آرووووووووم موهامو شانه میکنی )  دردت نمیگیره. میخوام عروست کنم !

♥ دخترم ، من مامانتم ، دوسِت دارم ، بهم لواشک میدی ؟؟؟

                                                          www.smilehaa.org

 

و فکر کن چه حسی داره وقتی سرمو روی پاهای کوچولوت میذارم و تو نازم میکنی .

دیگه از خدا چی میخوام ! 

هزار هزار بار شکر، ای بالاترین و بهترین بخشنده . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله تیبا
3 دی 90 9:00
خاله جون میخوام برا عروسیم تو عروسم کنی.باشه؟


بااااااااشه! ایشاللهhttp://gfx.parstools.com/gifanimations/love/xsgs_23035.gif.


ماجراجويي هاي جغله كوچولو
3 دی 90 13:09
جغله: سلام ممنون كه به وبلاگم تشريف آوردين .. در جواب سوالتون بايد گفت كه ايني كه ديديد فونت نيست ... بلكه نوعي طراحي نوشتاري به نام گرافيتي آرت استريته كه در ايران معدود افرادي انجام ميدن ولي اين طراحي كار خودمه. موفق و سلامت باشين.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
3 دی 90 14:12

خاله تیبا ایشالله.فقط برو تو صف.پارتی بازی ممنوع.


http://s17.rimg.info/fb433e9d1ad474b95e2af6b413333f52.gif
الهام مامان رامیلا
3 دی 90 15:52
ای جانم عزیزم چه کارهایی می کنه این دخمل قشنگ ما

http://i6.glitter-graphics.org/pub/468/468856vb0rexhvtr.gif
فهیمه مامان پرهام
3 دی 90 20:22
الههههههی وای من خیلی دوست دارم آناهل خوشگلم، خصوصا" اون چشمای نازتو زهره جون حتما" اسپندش کن من درک می کنم لذتی رو که میبری، چون خودمم عاشق اینم که پرهام اجازه بده سرمو رو پاهای کوچولوش بذاره، اونوقت انگار آرامش تمام دنیا تو دل منه
مامان علی
3 دی 90 21:43
ای به فدای تو شیرین زبون. بوست می کنم
مامان گیسو
4 دی 90 2:08
سلام عزیز دلم خوبین؟ یلداتون هم مبارکککککککککک خدا این فرشته نازت رو برات حفظ کنه دوستم بوسسسسسسس
مامان ارميا
4 دی 90 10:12
يلدات مبارك خانوم خانوما. قند عسل ،‌شيرين زبون.
مامان آرنیکا
4 دی 90 10:45
سلام آناهل جون من آرنیکام و توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم با کد 190 لطفاً با رأیتون ما رو خوشحال کنید
عاشق باران
6 دی 90 17:16
واااای خدا چقدر این دختر شیرین زبونه هر بار که اینارو می خونم میگم توی یه فرصت مناسب زنگ میزنم با این کوچولوی شیرین زبون حرف میزنم بالاخره صداشو میشنوم ولی مگه این باران بلا میذاره... مامانت چه کیفی می کنه آناهل خانم...