✩Anahel✩✩Anahel✩، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
🌈му ωєвℓσg🌈🌈му ωєвℓσg🌈، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

░▒▓█آناهل فـرشتـہ خدا █▓▒░

🌻✨

ادامه نقاشیهات

1390/11/13 22:26
1,893 بازدید
اشتراک گذاری

این پست ادامه دارد...

دیشب نقاشی مادربزرگ رو کشیدی .

         

این پست ادامه دارد...

دیشب نقاشی مادربزرگ رو کشیدی .

اینم خاله تیبا ( به سفارش خودش )

انواع سفارشات پذیرفته میشود.

اینم نقاشی امین حسین عزیز لبخند، به سفارش مادرشون .قلب

امین حسین باور کن آناهل کلی عکسهات رو نگاه کردهعینک بعد کشیده مژه. از اونجایی که خیلی شبیه کشیده ، مجبور شدم روی عکسها توضیح بدم زبانفقط ببخشید مجبور شدم چانه ات رو سانسور کنم استرسچون از صفحه بیرون زده بود.خجالت

-------------------------------

اینم سفارش خاله تیبا .ماچ عمو داریوش . عینک فقط دایره مشکی رو من کشیدم .ابرو آخه بازم داشت از صفحه بیرون میرفت.

توروخدا موها رو داشته باش .تشویق عمو داریوش میتونید برا کارت ملی تون عکس جدید بذارین! نیشخند

 

راستی به جز 5 رنگی که توی پست نقاشی های قبلی گفتم میشناسی ، 3 رنگ دیگه هم اضاف شد.

 

آبی ، صورتی ، سبز .

و بالاخره عمو سامان . همشو خودت کشیدی . وقتی گفتم مامان میتونی نقاشی عمو سامان رو بکشی ، گفتی : اول میخوام زن عمو بکشم . ولی زن عمو عجیب شبیه خاله تیبا شد ! این عکس عمو هم یه کم قاطی خطاطی بابا شد . و گرنه با عمو سامان مو نمیزد.

ببین چقدر متفکرانه کشیده عموشو. زبان

من و بابایی بیرون کار داشتیم . شما هم پیش عمو و راضیه موندی . وقتی برگشتیم راضیه گفت آناهل داشت خاله شادونه نگاه میکرد وقتی اومدم دیدم این نقاشی رو کشیده ، ببین چقدر شبیه عروسکای شادونه است . و تو گفتی: من دردونه رو کشیدم، دوتا گل هم براش کشیدم.

 

چهره های غمگین

                

         چهره های شنگول

                

---------------------------------------

یک ماه بعد:

ببین چقدر دایره هات رو قشنگ میکشی . قربونت بره مامان .

      

                 ------------------------------            

             گفتی مامان نیگا این خییییلی ناراحته .

      

 ----------------------   

         پایین لباس اینو وصل کردی و گفتی: این خانومه ، دامن داره.

       هر چی فکر میکنم یادم نمیاد همچین چیزی یادت داده باشم .

     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان ارميا
4 دی 90 11:50
خاله تیبا
4 دی 90 12:04
خاله منو که مثل عمو واحد کشیدی.البته با یه کوچولو ظرافت بیشتر.
ولی خیلی خوشگله قربونت برم.هنرمندی دیگه.مثل مامان و بابا و خاله تیبا


ای بابا خییییلی فرق دارن .
مامان نفس طلایی
4 دی 90 15:53
عزیزم چقدر خاله رو با نمک کشیدی
مامان علی
5 دی 90 8:40
نحوه گرفتن سفارش به چه صورته. آیا میشه بجای دستمزد هزار تا ماچ کرد این شیطونک رو
مهرناز مامان امین حسین
5 دی 90 11:30
سلام چه نقاشیهای خوشگلی میشه عکس امین حسین رو هم بکشی و برامون تو وب بزاری


حتما در اولین فرصت
شهرزاد مامان حسین
5 دی 90 22:05
ای جونم هنرمند بزرگ. نقاشی ما رو هم بکش. البته یه خورده حرفه ای تر شدی
مهرناز مامان امین حسین
6 دی 90 8:51
سلام عزیم آناهل جون خودمونیم با سن کمت خیلی خوب میکشی بخصوص موهای امین حسین ممنون که درخواستمون رو انجام دادید بوسسس ازبابت چانه هم زیاد نگران نباش مثل برنامه های تلویزیونی حذف شده دیگه
نگين
6 دی 90 10:25
سلام آفرين به اين نقاش بزرگ . پاينده باشي عزيزم.
خاله تیبا
6 دی 90 10:35
خاله حالا که سفارش قبول میکنی میتونم نقاشی عمو داریوش هم سفارش بدم؟ممنون میشم.
عاشق باران
6 دی 90 17:19
مامان علی مرتضی
6 دی 90 18:44
سلام خوبید؟ماشالله به این نی نیه ناز خدا حفظش کنه مامان جونی میشه به وب ما بیاید و اگه از طرحم خوشت اومد بهم رای بدی کد ما 168
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
6 دی 90 19:36
سلام.هی وای من خاله تیبا چه شباهتی به عمو واحد داشته و ما خبر نداشتیم.
خاله تیبا
7 دی 90 8:45
ای جاااااااااان.خاله فدات شه که موهای داریوش رو عین خودش فر کشیدی. خاله من که دیگه موندم چی بگم.زبونم قفل شده. ...
مامان ارميا
7 دی 90 12:32
به به نقاش باشي. ما رو هم مي كشي؟ پيكاسو چيه؟ كيه؟ آناهل خانوم بهتر تره.
عمو سامان
7 دی 90 15:04
سلام میشه یک وقتم برا من بگیرین؟؟؟ مسول برنامه هایه آناهل جون کی هست؟؟
مامان شهاب
9 دی 90 10:36
سلام جیگر این نقاشی ها
مریم و فاطمه عمه رقیه
9 دی 90 14:49
سلام عزیزم ،نقاشیهات خیلی عالیه منو یاد نقاشی های مامانت میندازه.کلیپتو دیدم خیلی ناز بود دست خاله تیبا درد نکنه.فدات.راستی حالا که سفارش قبول میکنی ماهم فراموش نکن


ممنون از دختر عمه های مهربونم.دلم برا همتون تنگ شده . مخصوصا عمه رقیه. دستتون درد نکنه . خوشحال شدم به ما سر زدین. سفارش شما فقط حضوری قابل قبوله . یه روز بیاین خونه مون آناهل با سوژه زنده نقاشی بکشه .
عمو سامان
10 دی 90 15:54
وای آناهل جووووووووووووووووووووووووووووووووووون!! ماشالا ماشالا...
چقدر خوشکل کشیدی!!!!!!!!!!!!
چقدر شبیه خودمه مخصوص مدل موهاش!!!!!!!!!!!!!!!
اونم بارنگ قرمز!!!
قربون عمو برم من شانس آوردی بعد جمعه دیدم نقاشیتو وگرنه درسته میخوردمت.
-------------
یجور انگار روحیات منو کشیده.
-------------
مامانو باباش آناهل استعدادشو داره و انشالا با پشتیبانیه خوب شماها در آینده یکی از بزرگترین نقاشها میشه.

پشتیبانی ما و عمو سامان .

عمو سامان
10 دی 90 15:57
راستی قاطی خطاطی بابایش نشده.از خطاطی بابایش به عنوان دستام کمک گرفته!! ایولو عامو!!
مامان ماهان
11 دی 90 12:35
به به چه نقاش خوشگلی دست پیکاسو رو از پشت بستیااااااااااااااااا
ندا
12 دی 90 23:25
الهی!! پیکاسو کوچولو .... نه اصلا پیکاسو به گرد پای تو هم نمیرسه عزیزم . وقت میگرم لطفا اگه اومدم از منم نقاشی بکشید
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
18 بهمن 90 17:08
سلام.آفرین پیشرفتت.من نصفشو قبلا دیده بودم.نصفشو حالا.خدا کنه علاقش باقی بمونه.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
18 بهمن 90 17:09
کاش یه عکس از روی نقاشیش واسه خاله شادونه و یه دونه میفرستادی.