✩Anahel✩✩Anahel✩، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
🌈му ωєвℓσg🌈🌈му ωєвℓσg🌈، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

░▒▓█آناهل فـرشتـہ خدا █▓▒░

🌻✨

بابا عزیزی ما

1390/11/12 10:53
1,021 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم از کجا شروع کنم. نیم ساعتی هست اینجا نشستم و این صفحه خالی رو نگاه میکنم . همه خاطرات این چند هفته جلوی چشمام رژه میرن . این مدت لپ تاپ حسابی به هم ریخته بود . اونقدر که نمایندگی اش هم نفهمید اشکالش از کجاست . چه برسه به تعمیرش  . اما بالاخره بابایی همت کرد و مشکلش رو پیدا کرد و از قبل هم بهتر درستش کرد . این بود که من و تو نتونستیم از طریق وبت سر وقت به بابایی تولدش رو تبریگ بگیم .  و حالا با تأخیر ...

اینها رو توی چشمهات میخونم و از زبون خودت مینویسم ..

بابا عزیزی ، خیلی دوست دارما .

تولدت مبارک . همیشه خوشحال باش  . ( -خوشحال باش- این روزا تکه کلام تو بود)

بابایی ممنونم به خاطر همه لبخندهایی که از ته دل برام میزنی .

ممنونم به خاطر همه لحظه هایی که عاشقانه بهم نگاه میکنی .

ممنونم که هییییییییییییییچ وقت سرزنشم نمیکنی ، حتی با یه نگاه کوچولو،

و توی همممممممممه نگرانیها و دلواپسیهای کودکانه ام حامی من بودی و حق رو به من دادی . 

من هم بهت تبریک میگم همسر عزیزم . و به خاطر همه مهربونیات ازت ممنونم . همیشه شاد و سلامت باشی . یادته  از سر کار اومده بودی و زیر لب گفتی پام درد میکنه ؛ در حالی که فکر میکردم آناهل سخت مشغول دیدن تلویزیونه سریع اومد و زانوت رو بوس کرد .  یادته همین دیشب بعد از اینکه یه کم باهاش بازی کردی چطور کف دستهات رو میبوسید. این فرشته ، مثل خودت ، معدن احساسه . 

 این فرشته لایق بهترین پدر دنیاست ،

و تو اون بهترین هستی.

همین جمعه ، بازم پیست و  تیوپ سواری و آدم برفی و ...

مامان خوبم ، شیطونیها و شیرین زبونیهات رو مجبورم یه وقت دیگه بیام بنویسم .

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ارمیا
12 بهمن 90 12:01
تولد بابایی مبارک. همیشه خوش باشین ایشالله.
آرتین خان
12 بهمن 90 12:48
تولدت مبارک بابایی همیشه شاد باشین
فاطمه
12 بهمن 90 13:32
سلام عزیزم من دخترعموهستم دوست دارم یه عالمه مامان بزرگم ببوس من الان سرکارم


ممنون دختر عمو . تو خوبی؟ آدرس ایمیل برام نذاشتی که.
فاطمه
12 بهمن 90 13:37
سلام عزیزم اگر مطلب رسیدپیغامی برسون به ایملم
عمو سامان
12 بهمن 90 15:19
سلام عمو جون به به تولد بابایی مباک از طرف منم یه بوس ابدارش کن وتبریک بگو بهش


---------------------------------------
راستی مامانی اناهل همین جا بهتون در گدشت پدربزرگتونو تسلیت میگم.
مراسم عروسی وحید کنار من نشسته بود و با هم حسابی گپ زدیم واقعا مرد فهمیده و بزرگی بود و به راحتی با من که از نوه هاشونم کوچیکتر بودم ارتباط دوستانه ای بر قرار کرد.
از خبر فوتشون بسیار ناراحت شدم.


ممنونم عمو سامان در اولین فرصت در موردش مینویسم .
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
12 بهمن 90 15:27
سلاااااااااااااام.عمو عزیزی تولدت مبااااارک.خیلی خیلی خیلی دوست داریم.ایشالله 120 سال سالم و شاد سایه مهربونت بالای سر خونواده خوبت باشه.آمین.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
12 بهمن 90 15:28
خدا رو شکر که بابایی همه کاره لپ تاپ رو درست کرد.دلم تنگ شده بود از بس این همه مدت هی این وب رو باز میکردم و خبر جدیدی نبود.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
12 بهمن 90 15:29
خیلی خیلی قشنگ نوشتی زهره جون.
مامان علی
13 بهمن 90 19:47
تولد همسرعزیزت رو تبریک میگم ان شالله سالهای سال با هم باشین و خونه عشقتون پر باشه از صدای خنده وشادی.دخمل با احساست رو می بوسم مامان با احساس همسر معدن احساس
مامان باران
15 بهمن 90 13:10
سلام باران خانمی هم تولد بابای اناهل کوچولو رو تبریک میگه... چه تبریک خوشگلی این فرشته کوچولو به باباجونش گفته بود کلی تحت تاثیر قرار گرفتم
ندا
15 بهمن 90 18:15
تولدت مبارک عموی مهربون
مامان ماهان
16 بهمن 90 15:39
تولدت مبارک بابایی همیشه خووووووووووووووووووش باشین
كاكل زري يا نازپري
21 بهمن 90 21:46
تبريك صميمانه ما رو هم بپذيريد
فاطمه بهشتی
22 بهمن 90 23:12
سلام به مامان آناهل جون و به خودآناهل جیگر خوبین. از شنیدن خبر فوت پدربزرگتون متاسف شدم. راستی آناهل خیلی جیگرتر شده.
خاله تیبا
23 بهمن 90 10:44
برای سوز دل بقیه بگم که من شیرینی تولد هم خوردم