✩Anahel✩✩Anahel✩، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
🌈му ωєвℓσg🌈🌈му ωєвℓσg🌈، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

░▒▓█آناهل فـرشتـہ خدا █▓▒░

🌻✨

یه تفریح جانانه

1390/10/21 15:07
1,387 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه ای که گذشت     قلب    مسیر سپیدان

           

http://www.98fun.com/group/group%2098fun_files/groups.gif

        

        

        

        

خیلی خوش گذشت .. مخصوصا به شما خانوم خانوما . منم یه کوه نوردی حسابی کردم . وقتی برگشتیم گفتی مامان فردا دوباره بریم تفریح تو برو کوه من و بابا آب بازی میکنیم .

باشه من که از خدامه. مامانی همیشه عاشق کوه بوده و میمونه  ...

راستییییی! هفته قبل داشتی شبکه عربی مورد علاقه ات براعم رو میدیدی، که یکی از شخصیت های کارتونی اش گفت : واحد

و تو ادامه دادی : اثنان ، ثلاثه ، اربع

دقیقا حس کردم 4تا شاخ روی سرم داره سبز میشه ؛ با خونسردی گفتم آفرین خووووب ( یعنی بقیه اش)

تو هم با خونسردی گفتی : خمسه ، ستة .

و یه بار دیگه حسرت خوردم که ایکاش این شبکه به زبان انگلیسی بود آخه همممممممه برنامه هاش برای سن تو، فوق استاندارده .

عصر که بابا اومد و ازت خواستم براش بگی فقط اربع رو از قلم انداختی .

جیجر تو من بشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

خاله تیبا
12 دی 90 11:00
زهره جون مطمئن باش شبکه انگلیسی زبانی هم هست که همه برنامه هاش با سن آناهل جور باشه.بگردی 100% پیدا میکنی.
ندا
12 دی 90 23:34
همیشه به گردش و تفریح عزیزم قربون این دختر باهوش ماشالا....
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
13 دی 90 18:06
همیشه به گردش و تفریح
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
13 دی 90 18:08
حالا مگه چه ایرادی داره عربی یاد بگیره؟
مامان طاها
14 دی 90 2:05
باریکلا به این گل دختر که حسابی برای خودش کوهنورد شده دقیقا به نکته خوبی اشاره کردی من که از عربی متنفرم
مامان علی
14 دی 90 11:45
به به چه جای قشنگی چه دختر قشنگی چه دختر باهوشی ماشالله خیلی ناشکری به خدا مامانی . به قول مامان ماهان چه ایرادی داره عرب هم یاد بگیره؟!
فهیمه مامان پرهام
15 دی 90 9:55
بله شبکه ی مورد علاقه ی پرهام راستی عزیزم منم همیشه همینو میگم که تنها شبکه ایه که مشکلی نداره و خیال آدم راحته و به همسرم هم گفتم که مطمئنا" پرهام زبان عربی ش بهتر از لاتینش میشه آخه من نمی دونستم که زیر دو سال نباید تلویزیون ببینن و پرهام همیشه تماشا می کرد، حتی شبا همه مون از آهنگش خوابمون می گرفت فقط حس می کنم سطح آموزشیش یه کمی پائینه، البته فقط بخاطر اینکه بچه هامون توضیحات و حرفاشونو خصوصا" برا برنامه های علمی ش نمی فهمن وگرنه عالی میشد
لطفا"فیلتر نفرمایید
15 دی 90 16:10
سر کارم فعلا" بعدا" میام این پست رو هم میخونم
کاکل زری یا ناز پری
16 دی 90 9:43
عزیزممممممممممممممممممم خوبیییییییییییییییییییییی؟دلم برات تنگ شده بودددددددددددد به به چه عکس های نازی بابا مامان زهره با این چیزی که تو نوشتی منم شاخ رو سرم سبز شد مشاالله چشم نخوری انشالله
آرتین خان
16 دی 90 15:35
آفرین آناهل جون حقیقتا این کانال براعم خیلی کارتون های جذابی داره حیف که به زبان عربی هست راستی مامانی دیدی شب ها از ساعت 12 به بعد آهنگ خواب میذاره من خودم (ببخشید ها از سنم گذشته) اما خیلی آهنگش رو دوست دارم (چشمک) از طرف من آناهل جون رو ببوس
مامان پریاگلی
17 دی 90 21:14
خانوم خوشکله دلمون برات خیلی تنگ شده بود اخه چند وقتیه adsl مون قطع شده چشمم خیلی اذیت می شه بخوام با موبایل کانکت بشم ممنون از این که همیشه ما رو مورد لطف قرار می دین وشرمنده از این که نمی تونیم مرتب بهت سر بزنیم قربونت برم عزیزم
امیرمسعود
18 دی 90 9:36
سلام . خوبی همشهری، وقتی عکسارو دیدم با خودم گفتم حتماً این هفته باید بریم سپیدان (البته اگه جور بشه) هواییمون کردی حسابی . همیشه به تفریح ماشاءا... این آناهل ما خیلی باهوش تشریف دارنا . از طرف خاله ببوسش
الهام مامان رامیلا
18 دی 90 16:28
می بینم که این دختره ما عرب شده ماشالله راستی خوشبحالتون چه گردش خوبی همیشه به تفریح باشین آناهل عزیزم دوستت دارم
مامان ارميا
20 دی 90 8:59
واي خوش به حالتون.منم دلم كوه مي خواد. آناهل خوب خوش گذشته ها. مراقب خودتون باشين.
عاشق باران
22 دی 90 23:27
مامان ماهان
26 دی 90 15:55
همیشه به گردش و تفریح عزیزم