✩Anahel✩✩Anahel✩، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
🌈му ωєвℓσg🌈🌈му ωєвℓσg🌈، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

░▒▓█آناهل فـرشتـہ خدا █▓▒░

🌻✨

..... با تو حکایتی دگر ........این دل ما به سر کند ......

1390/10/25 11:22
1,778 بازدید
اشتراک گذاری

مامان فدای همه شادیهات

جمعه ای که گذشت . پیست اسکی سپیدان . خدا رو شکر . صبح که راه افتادیم بابا گفت اونقدر میریم تا برف پیدا کنیم  به دخترم قول دادم ببرمش برف بازی .

وقتی رسیدیم برف میبارید . بوران عجیب و قشنگی بود. اولین بار بود گلوله های برفی به اون بزرگی میدیدم.

                        

بقیه اش تو ادامه است..

اینم عکس قشنگی که عمو سامان گرفت . اگه گفتی آناهل کجای عکسه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

خاله تیبا
25 دی 90 12:20
بخار شیشه
محمد
25 دی 90 16:48
اناهل خوش گزشت تو سرما رفتي اونجا.نوك دماغت كاملا قرمز شده اناهل به عمو سامان بگو درست بخون بعد از امتحانا برو تفريح
مامان علی
25 دی 90 20:33
سلام مارکوپولو عکسات خیلی قشنگه. از قدم آناهل بوده حتما که اینقدر برف اومده. راستی آناهل کجای عکسه مامانی


khale tiba javabe dorost ro dade.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
25 دی 90 21:22
سلام.خوبین.به به.همش منتظر این پست و عکساش بودم.آخه ما نتونستیم ادامه راه رو بیایم و وسط راه برگشتیم.خیلی حیف شد.ایشالله امتحانای بابای ماهان تموم بشه...... جیگمل این دخملای برفی.
عاشق باران
25 دی 90 23:39
خوش بحال آناهل که باباش می برش برف بازی مامانشم باهاش برف بازی می کنه... ما که مشهد بودیم یه برف حسابی اومد و کلی یخبندون شد ولی من که جرات نکردم بارانو حتی تا توی حیاط ببرم ترسیدم سرما بخوره ماشالله دختر شما قوی و مستقل و شجاع و ... بار اومده.
الهام مامان رامیلا
25 دی 90 23:58
خیلی قشنگ بود عکسها هم خیلی خوبب بود زهره جان اون عکس شما هستی ماشالله داره


mamnon . lotf darid. khely vaghte be ramila sar nazadam. delam bara6 tang 6ode.


عمو سامان
26 دی 90 13:46
سلام سلام!!!
چه عکسا خوکشل شدن!!!
به به دوباره دلم میخواد بریم!
واقعا ارزششو داشت این همه راه رفتیم مخصوصا با سیستم فول اتوماتیک ماشینتون

---------------------
محمد اول برو املا یاد بگیر بعد منو نصیحت کن
درس خوندنو گززززاشتم برا بعد امتحانا

-------------------
مامانی ماهان واقعا جاتون خالی
واقعا حیف شد که نیومدین این نعمت و به این قشنگی ببینید.
------------------
منو بگو که فردا دوتا امتحان دارم



فعلا


jalebe.oomadim khone ham amoot migoft ,hamsafare khobi da6tim.makhsusan sisteme oooooto matike6
مامان ماهان
26 دی 90 15:52
به به دوست جونم رو دیدم خیلی خیلی از دیدنت خوشحال شدم بوووووووووووووووووووووس آناهل جونم خیلی نانازززززززززززززززی موش نخورتت عروسک زیبا و ملوس همیشه خوووووووووووووووش باشین
لطفا"فیلتر نفرمایید
26 دی 90 23:13
اسم آناهل به لاتین روی برفا نوشته شده راسی سلام خوبید؟ برف بازی به آناهل خوش گذشت؟؟ چقد هم برف خوشبحالتون ما که نداریم
الهه
26 دی 90 23:41
چه کیفی داره تماشای برف بازی کوچولوها ... من لحظه شماری می کنم یه ماه دیگه دختر کوچولوم رو ببرم برف بازی و اسکی خوش باشی خانم کوچولو
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
27 دی 90 19:37
دای سامان تو خودتو نشناسی ما که میشناسیم.یعنی ممکنه تو بعد از امتحانا هم که شده درس بخونی؟؟؟؟؟ قربون خدا مگه آخر ازمان شده؟اصلا بگو کتابای این ترمتو خریدی که بعد نگاشون کنی؟ هی واااای من.
خاله تیبا
28 دی 90 9:51
"لطفا فیلتر نفرمایید" جان اسم آناهل روی شیشه ماشین که بخار گرفته نوشته شده نه روی برفا.
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
28 دی 90 12:58
الهی همییییییییشه خوش باشید
مامان ارميا
28 دی 90 13:05
واي خوش به حالتون. كيف كردين ها .
فهیمه مامان پرهام
29 دی 90 3:05
به به چشممون به جمال تون روشن شد
الهی همیشه خوش باشین حتی وقتی دیگه پیش ما نمیاین


باااااااااور کن ........... .اصلا ولش کن
همین الان اومدم .
مامان شینا
29 دی 90 13:40
عکسا خیلی قشنگن لذت بردم
maral mami anita
30 دی 90 22:27
bahbah barf bazi che aksai ghashngi
فهیمه مامان پرهام
2 بهمن 90 18:38
عمو سامان
2 بهمن 90 19:41
حالا مامانی ماهان من یک مزاحی کردم!به دل نگیر شایعه بود و به کل تکذیب میکنم هرگونه شایعه در مورد درس خواندن این بنده حقیر نمیزارین آدم درسش بوخونه!!بوش
کریم
3 بهمن 90 1:18
سلام.من برای شما ودخترتون آرزوی سلامتی دارم.
ندا
3 بهمن 90 18:34
ای جان دلم برف خواست همیشه به گردش و خوشی عزیزم
لطفا"فیلتر نفرمایید
6 بهمن 90 0:04
اومدیم آپ نبودید
نانی
6 بهمن 90 9:44
دخمل خوش تیپ دوستت دارم
زهرا ـ مامان مریم گلی
7 بهمن 90 14:14
عزیزمممم...خدا واست نگهش داره خوشگل خانومی عسل و ....اسم قشنگش منو به اینجا کشوند.... ببوسش از طرف من....
كاكل زري يا نازپري
7 بهمن 90 21:36
چه تفريح قشنگي. برف بازي وايييييي چقدر حال ميده. آناهل جون چقدر تو لباس زمستونيش ناز شده
مامان ماهان
8 بهمن 90 9:18
سلام عزیزم خوبی
مامان وندا
9 بهمن 90 2:40
سلام خیلی خوشحال شدم که با یه کوچولوی ناز شیرازی آشنا شدم ،من عاشق اسم آناهل هستم و این اسم واقعا برازنده ی این خوشگل خانومه،امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشه
مامان پریاگلی
10 بهمن 90 9:34
همیشه دلتون شاد و لبتون خندون
عمو سامان
10 بهمن 90 9:47
منظر آپ جدید هستیم....
مامان باران
15 بهمن 90 13:12
وای که چه عکسای قشنگی و چه اناهل نازی... بووووووس
مهرناز مامان امین حسین
23 بهمن 90 11:15
زهرجون خوبی ماشالله به این مامان و دختر عزیزم مواظبش باش سرما نخوره از طرف من ببوسش اگه بهمون سر بزنی خوشحال میشیم