✩Anahel✩✩Anahel✩، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
🌈му ωєвℓσg🌈🌈му ωєвℓσg🌈، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

░▒▓█آناهل فـرشتـہ خدا █▓▒░

🌻✨

نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت ....... به غمزه مسئله آموز صد مدرس شد!

1391/4/11 18:23
1,215 بازدید
اشتراک گذاری

   سلااااااااااااام به دختر نازم که به همه با صدای بلند سلام میکنه. و گاهی هم با کللللی پیچ و تاب! میگه:  سلام علیکم!     

بالاخره مامان تنبلی رو کنار گذاشت و نقاشی هات رو که بعضی هاش مربوط به 2سال و هشت ماهگیت میشه رو ثبت کرد. بوس برای این هنرمند بزرگ نانازی. 

ضمناً این تصاویر همگی اووووورجینال میباشد . بدون هیچگونه دخل و تصرفی! مژه

خورشید خانوم ها

          

اولین مربع و مثلث هایی که کشیدی ! برام عجیب بود که چرا وقتی بهت یاد میدادم، به محض کشیدن شروع میکردی به رنگ کردنشون ! ...

           

بعد یادم افتاد که قبلا با هم به کمک سیب زمینی و جوهر این شکلها رو کشیدیم و تو صفحه های زیادی از دفترت رو پر از این مثلث و مربع ها کردی.

                                

شکلهای پیشرفته تر!

                                      

 و اماااااااا ! چیزی که مامان تنبلت رو پای کامپیوتر کشید، هنر نمایی تو با نرم افزار paint بود !

ادامه ...

من فقط صفحه paint رو باز کردم . و همه این ها کار خودته ! اولین بار که کار با این نرم افزار رو برات توضیح میدادم ، از تو انتظار نداشتم که چیزی بکشی یا رنگ کنی . چون حوصله ات سر رفته بود گفتم بیا یه چیز قشنگ نشونت بدم و شروع کردم به کشیدن چند تا شکل و همزمان برات توضیح میدادم .

و حالا کارهایی که تو با دستهای قشنگت انجام میدی:

من فقط صفحه رو باز میکنم . تو با موس روی یکی از شکلهای قسمت shapes کلیک میکنی..

به اندازه دلخواهت روی صفحه کلیک و درگ میکنی تا شکل بوجود بیاد ..

بعد سطل رنگ رو از قسمت tools انتخاب میکنی .

 رنگ مورد علاقه ات رو از قسمت colors و گاهی edit color انتخاب میکنی و در شکلی که کشیدی کلیک میکنی . چه لذتی میبری  از این کشیدن و رنگ کردنها.

تنها تغییری که من دادم تاریخی بود که نوشتم و حیفم اومد که ننویسملبخند

 

 دیشب باباجون اینا خونمون بودند. باباجون هنوز با این نرم افزار کار نکرده بود . و .... تو .... مرحله به مرحله ..... براش توضیح دادی ... تا او هم با حوصله یاد گرفت ...  چه لذتی داشت برای تو . ... و چه لذتی داشت برای باباجون........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان محمد و ساقی
12 تیر 91 0:40
سلام.آفرین به این دختر هنرمندم. منم تو یه سایتی میرم ساقی اونجا یه شکل انتخاب میکنه و رنگ میزنه. آناهل جون خیلی با استعداده.موفق باشی گلم.
الهام مامان رامیلا
12 تیر 91 0:43
ای جانم هنرمند کوچولو خیلی قشنگ بوود خاله خیلی مثل خودت ناناس بود زهره خانم شما خوبید خوشید سلامتید خدا رو شکر انشالله همیشه خوش باشید
مامان ترانه
13 تیر 91 23:59
شما به جشن 60 روزگی ترانه دعوتید ....
آرتین خان خان ایران
17 تیر 91 18:03
ماشالا به این دختر هنرمند نقاشی روی بادکنکت هم منو کشته لباس روز جشن شما هم حرف نداشت ما هم آپیم مامانی
عمو سامان
17 تیر 91 23:27
بایید بیارمش پیش خودم فوتوشاپ باهم کار کنیم
مامان ساناي
23 تیر 91 18:48
كاش دختر منم اينقدر دلسوز مامان و باباش بشه ايشالله


ایشالله.