✩Anahel✩✩Anahel✩، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
🌈му ωєвℓσg🌈🌈му ωєвℓσg🌈، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

░▒▓█آناهل فـرشتـہ خدا █▓▒░

🌻✨

ببخشید

1391/5/5 8:22
847 بازدید
اشتراک گذاری

        

سلام عزیزم.یک ساعت پیش، پای کامپیوتر بودم که تو اومدی و گفتی: من ج ی ش دارم . بلند شدم . تو قصری ات رو برداشتی و با کلی دور زدن این طرف و اون طرف ، سر جای همیشگی اش گذاشتی میخواستم شلوارت رو دربیارم که بابا ( چون طول کشیده بود ) گفت: خیس شده ؟ من در حالی که میگفتم : نه بابا دخترم بلده، نگه میداره ، دستم رو روی شلوارت کشیدم. نشستی درحالی که چشم از من برنمیداشتی . نمیدونستم توی چه فکری هستی . چند لحظه بعد گفتی : چرا دستت رو کشیدی اینجا ؟ ( منظورت شلوارت بود)گفتم : بابا گفت خیس کردی منم گفتم دخترم بلده خودش رو نگه داره . باز پرسیدی چرا دستت رو گذاشتی اینجا ؟ گفتم مامان خواستم ببینم خیس شده دیدم نه نشده ! درحالی که چشمت رو از من برنداشته بودی، با جدّیت گفتی : خودت فکر کردی که اینطوری فکر کردی!

شاید جمله ات رو درست نگفتی . ولی دقیقا درست فهمیده بودی . ناراحت شدی که چرا بهت شک کردم !  قربون دختر فهمیده ام . معذرت میخوام . معذرت میخوام خوب ترینم .

         

عکس بالا مربوط به یک و نیم سالگیت هست . فدای هر لحظه نگاه تو .

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

مامان محمد و ساقی
5 مرداد 91 1:22
سلام.هزار ماشاا... چقدر خوشگله اینجا. مامانی دخترمون که خیس نکرده بود چرا ناراحتش کردی؟خوشم میاد که از خودش دفاع میکنه.
زینب
5 مرداد 91 10:27
تو فوق العاده ای آناهل!!! محشری بخداااااااااااااااااااااا !
مامان نفس طلایی
5 مرداد 91 19:16
چه جالب
نغمه
7 مرداد 91 0:30
سلام دوست عزیز
چه دخمل نازودوست داشتنی داری
قربونش برم با این شیرین زبونیااش
راستی معنی اسمش چی میشه؟؟


ممنون . معنی اسمش رو در ستون سمت راست گذاشتم .
الهام مامان رامیلا
7 مرداد 91 10:52
ای جانم فهمیده من قشنگم مامانی به آناهل اعتماد کن راستی با یه عکس خوشگل از رامیلا آپیم
زینب
8 مرداد 91 9:12
سلام مامان آناهل
مرسی که به وبلاگم اومدی
فکر کنم منو نشناختی
من زینبم دوست خاله تیبا
هرسین یکی از شهرستانهای زیبای استان کرمانشاهه. آب و هوا ، طبیعت و آثار باستانیش جون میده واسه تفریح و گردش. یکی از معروفترین آثارش هم کوه با شکوه و استوار بیستونه که یادگاریهای فراوانی از تاریخ تو دلش داره.
اون عکس پروفایل هم مربوط میشه به یکی دیگه از آثار باستانی هرسین که در دل پارک شهر به یادگار مونده. بهش میگن ساعت آبی یا خورشیدی که متعلق به دوران ساسانیانه و اونها برای تشخیص زمان و تقسیم آب ازش استفاده می کردن . اگه دقت کنی وسطش هم 12 تا دندونه داره . خود پارک شهر هم بسیار مفرح و دیدنیه. هر مسافری اونجا رفته خیلی خوشش اومده.
منتظرم با تیبا بیاین هرسین و خودتون زیبایی های شهر ما رو هم ببینید انشالله.
به امید اون روز بوس بوس
آناهل رو هم ببوسید.


واااااااااااای کلی خجالت کشیدم . ببخشید. اگه میدونستم هرسین در کرمانشاه هست ،میفهمیدم که شما زینب خودمون هستی.
چه جایی بهتر از این شهر قشنگ. من که از خدامه.
گیلدا
8 مرداد 91 13:52
سلام.خیلی خیلی جالب و زیبا بود.عکس قبلیش وقتی که خوابه مثل النا شده.انشااله خداوند همه کوچولوها را حفظ کنه.
مامان علی
9 مرداد 91 2:40
من فدای این دختر با شعور با شخصیت بشم
مامان شینا
10 مرداد 91 3:29
ماشالا چه دختر باهوشی
زینب
11 مرداد 91 10:00
به روزم با یه درد دل!


اومدم
نداي عمو آدرسم عوض شده
12 مرداد 91 9:57
http://neda1.niniweblog.com/
شیما مامان درینا
12 مرداد 91 12:57
عزیزم دختر خیلی نازی دارید نمی دونم چرا وقتی عکس آناهل حان رو دیدم یه لحظه تصور کردم درینای منم بزرگ تر شه این شکلی می شه البته فکر کنم موهاش حالت داره . از خدا می خوام براتون حفظش کنه خوشحال می شم یکی از دوستای شما باشم .در ضمن اسم خیلی قشنگی هم داره خیلی خوشم اومد
عمو سامان
12 مرداد 91 14:03
نگاش کن خداا!!

چه بزرگ شده نسبت به این عکس!واقعا اون موقع شبیه نی نی ها گرد و تپلی بود ولی الان ماشالا شده یه پا خانم!!

این جملش هم فلسفیه!!ایول!
خودت فکر کردی که اینطوری فکر کردی!
با این حرکتش خیلی حال کردم


به خاطر یادآوری ممنون . تقصیر خودشونه که بچه به دنیا اومده، تازه سر اسمش رفراندوم گذاشتند.

عمو سامان
12 مرداد 91 14:04
راستی عکسه حرفه ای گرفته شده با اینکه دوربین ضعیفی بوده
ندا عاشق سفر
14 مرداد 91 0:10
_____آپم_____#####___________##### _____آپم___##_____##_______##_____## _____آپم___##__##__##__#_##___##__## _____آپم____#__###__##___#___###__# _____آپم_____#___________________# _____آپم_____#___________________# _____آپم____#_____###_____###_____# _____آپم____#_____###_____###_____# _____آپم_____#________###________# _____آپم_____#________###________# _____آپم______#___#_________#___# _____آپم_______#___#########___# _____آپم_____##_________________##_ _____آپم___##_________###_________## _____آپم__#_________________________# _____آپم__#____#_______________#____# _____آپم__#____#_______________#____# _____آپم__#____#_______________#____# _____آپم__#____#_______________#____# _____آپم___#__#_______###_______#__# _____آپم____###_________________### _____آپم_______#_#####___#####_# _____آپم________#_____#_#_____# _____آپم________#_____###_____# _____آپم________#_____#_#_____# _____آپم_________#####___#####
مامان لنا
14 مرداد 91 2:24
آفرین دخمل باهوش اجازه هست لینکتون کنم؟؟؟؟؟


باعث افتخاره لنا جان.
نازنین
15 مرداد 91 9:57
واییییی واقعا تکونم داد. چشم هام پر اشک شد. دخمل خوشکلتون رو ببوسین. من اولین باره وب شما رو می خونم و واقعا از اینهمه احساس لذت بردم.


لطف داری نازنین جان . ممنون که به ما سرزدید.
مامان ترانه
17 مرداد 91 16:55
عزیزم ناراحت شدی ؟؟به غرورت برخورد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چیگرتو بردم شیر زن کوچک
آوا مامان رادین
21 مرداد 91 11:15
سلام من می تونم یه دوست جدید براتون باشم؟ ماشا... دختر گلتون چقدر نازه. و بهتون تبریک میگم بسیار هم باهوشه. نقاش هاشو که دیدم خیلی تعجب کردم. خیلی خوب نقاشی میکنه. آفرین
آوا مامان رادین
21 مرداد 91 11:23
با اجازتون من انقدر از این دختر ناز خوشم اومده لینک کردم. اگه دوست نداشتین بگین بردارم.


خواهش میکنم عزیزم . من هم به رادین عزیز سر زدم و لینکش کردم .
مامان ترانه
21 مرداد 91 17:08
سلام دوستم فردا 100 روزگی ترانه است با اومدنتون خوشحال میشیم
مامان زینب خانم
21 مرداد 91 17:21
سلام
ماشالله به این همه احساس و هوش دخمل نازتون
من برای اولین بار به وبتون سر زدم ولی مطالب جالبی داشتید و خوشحال شدم از آشنائیتون . حتماً پشت اینهمه هوش و ذکاوت تلاش زیاد پدر و مادر بوده خوشحال میشم بتونم از تجربیات شما استفاده کنم. دخملی من الان 42 روزشه خوشحال میشم به من هم سر بزنید.


عسل چهل روزگی مبارک . وب قشنگی دارید .
مامان ترانه
21 مرداد 91 17:39
دوست گلم تیکر ها بر اساس سال و ماه میلادیه ما امسال تو سال کبیسه هستیم پس سال شمسی سه روز عقب تر از میلادی میشه
مامان محمد و ساقی
21 مرداد 91 18:02
سلام میشه بیاین به ساقی که تو یه مسابقه شرکت کرده رای بدین.
مامي نسيم ( مامان ملودي )
25 مرداد 91 10:06
عزيزم تولدت مبارك
❤مامان آزی❤
25 مرداد 91 11:51
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
من
25 مرداد 91 12:04
تولّدت مبارک
مامان سونیا
25 مرداد 91 17:58
'``````````✬ '✧ `✬ `````````` ♜=♜=♜ ``````` ` {_♥_✿_♥_} '``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩ ````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖ ```{==================} ```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿} `` {===================} ``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_} تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
سپیده
25 مرداد 91 20:26
تولدت مبارک
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
26 مرداد 91 20:10
تولدت مبارک خانم خانما
مامان ارمیا
6 شهریور 91 11:11
الهی بگردم. چقدر ناراحت شدم از اینکه حس کرده بهش شک کردین. نگاهش چه نازه.
مامان زهره
18 شهریور 91 14:18
سلام محمد سپهر با كد 41 در مسابقه "روياي زيبا" شركت كرده خوشحال مي شم بهش راي بدين. اين هم نشاني: http://lavashak.niniweblog.com/post36.php