✩Anahel✩✩Anahel✩، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
🌈му ωєвℓσg🌈🌈му ωєвℓσg🌈، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

░▒▓█آناهل فـرشتـہ خدا █▓▒░

🌻✨

مدرن ترین کامیون دنیا

1391/5/12 16:39
2,499 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره زیباترین، گرانترین، مدرن ترین، شیک ترین و مجهزترین کامیون دنیا به بازار عرضه شد .

حالا دیگه خودت کامپیوتر رو روشن میکنی ، صفحه paint رو باز میکنی و هر چی دوست داری میکشی!

این نقاشی دیروز شماست عزیز هنرمندم. از شکلهای مختلف استفاده میکردی . اما من و بابا شکلهای برات کشیدیم که از سر هم کردن این شکلها بوجود میان . مثل خونه و کامیون و ماشین و ... البته نه به این اندازه پیشرفته که شما کشیدی. ببین . سر جمع من و بابا این دوتا کامیون رو برات کشیدیم. البته رنگ آمیزیش هم کار خودتونه !

   

حتما باید یه وقت قبلی بگیریم واسه کلاسهاتون خانومی!

 روزی یک بار یا حداکثر دوبار پای کامپیوتر میای . و البته دقیقا وقتی که نوبت مامان میشه . من هم هر چی میکشی ذخیره میکنم .به هر حال هنوز نقاشی روی کاغذ رو ترجیح میدی. دوستت دارم .

بذار از عشق نقاشی هات بیام بیرون و یه کم در مورد تغییرات این مدت برات بنویسم . چند ماه پیش یعنی دقیقا از وقتی پسر عموت علیرضا بدنیا اومد، خیلی زیاد دوست داری از کودکی هات برات بگم.  دائم میپرسی:

 مامان کوچیک بودم چه جوری میگفتم مامان؟ کوچیک بودم چه جوری راه میرفتم ؟ چه جوری میگفتم مسواک؟ چه جوری آب میخوردم ؟ و ............... گاهی هم چهار دست و پا راه میری و میگی اَقو اَقو ..

من هم با حوصله بهت جواب میدم . البته فکر میکنم اقتضای سن 2 تا 3 ساله هاست ! بچه های دیگه ای رو هم دیدیم که توی این سن همین خواسته ها رو دارند! بهر حال ... فدات شم.

دیشب داشتم شام رو آماده میکردم که صدا زدی: اُمّی... اُمّی !!!!!!!!!! برگشتم دیدم با خنده نگاهم میکنی . متوجه شدم شبکه براعم در حال پخشه ! گفتی مامان اینا به مامانشون میگن اُمّی ! شیطونکم میخواستی تست کنی ببینی من هم اُمّی هستم یا نه !!  این یعنی حواسم بیشتر جمع باشه که چی میبینی چی نمیبینی.

این روزها تکه کلامت اینه : به نظر من ......  .  نظر تو چیه ؟

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان محمد و ساقی
5 مرداد 91 1:23
اینجا خیلی ناز خوابیده.مثل یه فرشته
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
5 مرداد 91 22:33
به نظر من تو خیلی خوشمزه اینظر تو چیه؟
مامان علی
9 مرداد 91 2:41
دوس دشتم هم نقاشیهاشو هم خواب شیرین شیرینش رو
عاطفه
26 مرداد 91 23:04
عزیزم خوشبخت ترین مامان زمینی ...چون دختر نازی به نام آناهل داری...البته شیرین زبون و دوست داشتنی هم هست.(با اجازه لینکتون کردیم.)


لطف دارید . باعث افتخاره.