✩Anahel✩✩Anahel✩، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
🌈му ωєвℓσg🌈🌈му ωєвℓσg🌈، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

░▒▓█آناهل فـرشتـہ خدا █▓▒░

🌻✨

سرما خوردگی

1390/6/12 17:32
717 بازدید
اشتراک گذاری

مامان فدای تو بشه . امان از این ویروسها . الان چند روزه که سرفه خفیفی داری . (بدون تب) گاهی صدات میگیره و دوباره باز میشه . امروز همون موقع که صدات گرفته بود صدا زدی مامان . مامانِ بد حواسش پیش تلویزون بود . گفتی : صدامو نمیشموی  اینجوری شده ؟ بمیرم مامان . همون روز اول پیش دکتر گشتاسبی رفتیم . گفت تا آخر هفته بهش شربت سالبوتامول بدید اگه خوب نشد نیازی نیست بیاریدش ،اریترومایسین رو شروع کنید .  نمیدونم چقدر میتونم به طبابتش اطمینان کنم . امروز اریترومایسین بهت دادم . تا شنبه صبر میکنم. توکلم به خداست.

     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان هلیا
12 شهریور 90 8:38
سلام چه دخمل نازی داری ؟ خدا حفظش کنه .
من لینکتون میکنم .
راستی شما ایران هستید ؟
معنی اسم دخترتون چیه ؟


ممنون . آره ما ایرانیم . معنی اسم آناهل رو در ستون سمت راست گذاشتیم
کاکل زری یا ناز پری
12 شهریور 90 11:20
آخی چرا این دخمل ناز ما این قدر مریض میشه؟؟ فداش بشیم ایشاالله خوب میشه مامان زهره نگران نباش


مامان آترين
12 شهریور 90 12:23
جونم عزيزم انشاله آناهل جون زود خوب شه انشاله هيچ بچه اي مريض نشه
مامان ماهان عشق ماشین
12 شهریور 90 14:04
سلام.من که 10000 درصد هم بیشتر طبابتشو قبول دارم.البته خودش فقط صبحها میشینه و بعد از ظهرها یکی دیگه جاشه.
مامان ارشیا
13 شهریور 90 1:01
سلام اخییییییییی نی نی ما مریض شده ماماتی غذا نداد بخوری تو هم از گرسنکی سرما خوردی داروهاتو بخور تا زوذتر خوب بشی
مامان ارميا
13 شهریور 90 8:49
نازنازم. خدا بد نده. خوب مي شي گلم. مامانش مواظبش باش.
مهرناز مامان امین حسین
13 شهریور 90 13:27
سلام زهرجون ممنون که بهمون سرزدید و من لینکتون کردم راستی آناهل کجا زندگی میکنه و بهتر شده - شربت اریترومایسین خیلی خوبه و خوب جواب میده نگران نباش


ممنون آره . بهتر شده
مامانی طاها
13 شهریور 90 20:41
اخه خاله امیدوارم هر چه زودتر خوب بشی من که از الان نگران سردی هوا هستم خدا به خیر بگذرونه
آرتین خان
15 شهریور 90 2:00
الهی چرا مریض شدی خوشگل خانوم البته چرا نداره انقدر خداروشکر ویروس تو هوا پراکندست که هر دفعه یکیش گریبان این بچه ها رو میگیره!! دعا میکنم زود زود خوب بشی عزیزم
مامان گیسو
15 شهریور 90 4:44
عزیز خاله الان بهتره
ببوسششششششش مامانی


ممنون خاله جون . خوب شدم
گیلدا
15 شهریور 90 8:22
سلام. واقعا مریضی بچه ها آدم رو داغون می کنه.خدا کنه همیشه سالم و شاد باشن
مامان پریا
15 شهریور 90 9:46
سلام خاله جونی خدا بد نده ایشاالله بهتر شده باشی می بوسمت
مامان ماهان
16 شهریور 90 19:41
الهی زود زود خوب بشی