✩Anahel✩✩Anahel✩، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
🌈му ωєвℓσg🌈🌈му ωєвℓσg🌈، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

░▒▓█آناهل فـرشتـہ خدا █▓▒░

🌻✨

سلام

1390/3/30 2:00
1,217 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم آناهل،  در تمام لحظه هایی که این یادداشتها رو در این وبلاگ یا هر جای دیگه ای برات مینویسم، ناخودآگاه احساس میکنم تو دختر 20 ساله ای هستی که کنارم نشسته ای و این مطالب (که همگی خاطرات تلخ و شیرین کودکی تو هستند) را برای اولین بار میخوانی؛ و من عاشقانه به تو خیره شده ام.

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

نی نی سجاد
1 تیر 90 17:03
خیلی خوش اومدی
مامان ماهان عشق ماشین
7 تیر 90 1:51
سلام عزیز. سلام جیجر.سلام طلا.قربون خنده هات برم عسل خانم.
انیس کوشولو (✿◠‿◠)
12 خرداد 91 16:06
سلام مامانی خوش ذوق بهتره بگم خسته نباشی.........کلی دفتر خاطراتتون خوشگل شده ایشاا...همه صفحاتش به شادی دست آناهل گلی برسه... به کلبهانیس کوشولو (✿◠‿◠) با افخار دعوتین
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
23 تیر 99 14:17
اناهل اين وبلاگو اول مامانت زده؟
چه خوشگليييييييييي تو😍
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
پاسخ
آرههه😍😍😍
رمز عبورشو پیدا کردیم ، دیگه میخوام اون وبلاگمو کامل پاککنم و انتقالش بدم اینجا😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
فعلا هم درحال انتقال هستم😜
ممممممممممممممممممرررررررررررررررسسسسسسسسسسسسسسسسییییییییییییییی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
RayaRaya
8 بهمن 99 18:24
جوونننننن😍😍
چه جیگری بودیییییی😍
RayaRaya
8 بهمن 99 23:03
آنا منم تو بلاگفا وب دارم😻
اگه دلت خواست آدرس بده
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
پاسخ
آها
پس منو کامل زیر نظر داری😐💜
RayaRaya
9 بهمن 99 12:27
😂😂😂😂😂😂😂😶
نه 
خب تو کامنتا گفتی عزیزممممم😂🤪
حالا میدی یانه😂😂
​​  ​​​
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
پاسخ
😂😂😂
هنوز آماده نشده هااااا!!!!
دارم راه اندازیش میکنم😂
آدرسش
code-world.blogfa.com
💜💜💜💜💜💜
آدرس وب تورو دارم💙
AsaAsa
8 آبان 00 17:40
این خیلی باحاله که اول مامانت این وبلاگ رو زده 
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
پاسخ
آره😃🍜🥢
مرسی که منو فالو کردی🥰❤️
چرا فک میکنم میشناسمت؟🥲
AsaAsa
8 آبان 00 22:56
خواهش میکنم 
نمیدونم قبلا تو نما بودم 
اما خب بیا آشنا شیم 
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
پاسخ
🧡
نما کجاست؟
حتما